Fényűzőbb lesz a következő Ford Focus

2018-ban érkezik

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.30. 08.00

Nagyobb, komfortosabb autóként folytatja pályafutását a Ford Focus, amikor 2018-ban színre lép a következő generációs modell.

Fényűzőbb lesz a következő Ford Focus

Képeinken első pillantásra egy hétköznapi Ford Focus látható, ám mi sem állhatna távolabb az igazságtól: a sután megnagyobbított kerékdobok és a lemeztoldatok arra engednek következtetni, hogy ez már a vadonatúj Opel Astrával egy időben, valamikor 2018-ban színre lépő, új generációs modell prototípusa. Ahogy a Fiesta, a Focus is feljebb lép egy fél kategóriát a modellváltás során: nagyobb lesz, tágasabb és igényesebb. A jelenlegi kiadás tengelytávja veri a legfontosabb ellenfelekét (2648 mm, míg a VW Golf 2637, az Opel Astra 2662 mm), ám a modellváltás során ezek nőni fognak, így a Focus is gyarapodni lesz kénytelen.

  A kurrens Ford hátrányban van a csomagtartó terén (363 liter, vs 380, illetve 370 liter), ezt feltétlenül orvosolni kell. Emellett megjelenik az európai autókban a Sync3 multimédiás rendszer, valamint általában minőségibb anyagokkal találkozhatunk az utastérben. Miközben egyes piacokon visszaesni látszik a dízelek népszerűsége, a Ford töretlenül hisz az öngyulladós technológiában: a közelmúltban szabadalmaztatták az EcoBlue elnevezést, ami minden bizonnyal egy új generációs, tiszta üzemű dízelmotorcsaládot jelez majd. Ford Focus 2018 prototípus kémfotó

Kommentek

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.