Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

Jeep Grand Cherokee Trailhawk

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.26. 08.00

Megépítette zászlóshajójának terepbarát kivitelét a Jeep. Látványra is, műszaki tartalomra is ígéretes.

Luxusterepjáró, sárdíszítéssel

A Jeep presztízskérdést csinál abból, hogy minden terméke komoly terepalkalmassággal rendelkezzen. Ugyanakkor mindent lehet még jobban csinálni – erre szolgálnak a Trailhawk modellváltozatok, amelyek a Cherokee (2013) és a Renegade (2014) családokat gazdagítják. Most a legnagyobb típust is utolérte az offroadosítás. A hátsó elektronikus sperrdifivel megtámogatott Quadra-Drive II összkerékhajtási rendszernél ütősebbet nem építettek még a Grand Cherokee alá; a rendszer bármelyik hátsó kerékre képes összpontosítani a hajtóerő 100 százalékát.

Jeep Grand Cherokee Summit - a Trailhawk fehér kesztyűs bátyja. A fotókért kattints a képre!

Érdekes, hogy pontosan ugyanezt a hajtásláncot kapta meg a Grand Cherokee Summit luxusverzió, amelyet a Trailhawkkal egy időben mutattak be. Ám míg a Summit polírozott felnikkel, nyersbőr tetőkárpittal, színes bőrülésekkel, elegáns beltéri tónusokkal, aktív utastéri zajcsillapítással és 825 wattos Harmon Kardon hifivel kényezteti az öltönyös vásárlókat, a Trailhawk arra büszke, hogy olyan helyeken is összesározhatjuk, ahová még testvérei sem biztos, hogy eljutnak. Ennek érdekében egyedi terephangolással építették be a modellhez választható légrugózást, ami nagyobb rugóutat és fokozott artikulációs képességet jelent. A nagy csirke hasát védőlemezek óvják a sérülésektől, a motorházfedélen pedig ott a többi Trailhawk típusról ismert csillogásgátló, matt fekete matrica.

A Jeep Grand Cherokee Trailhawk képeiért kattints ide!

Ez azonban még csak a kezdet. A homlokfal leszerelhető, így a 29,8 fokos első terepszög hirtelen 36,1 fokra növelhető. A hasmagasság az adaptív légrugózásnak köszönhetően módosítható, maximális értéke 274 mm. Egyszerre funkcionális és rettentő látványos a rikító pirosra festett vonószem. Aki akar, kérhet flancos 20 colos kereket, de alapkivitelben 18 colos felnik járnak az autóhoz, kevlár-erősítésű terepabroncsokkal. Alapfelszerelés a tetősín is, ugyanakkor a küszöbvédő elem feláras extra. 2017 Jeep® Grand Cherokee Trailhawk Az utastérben  itt is bőr és nyersbőr várja az utasokat, mint a Summitnál, ám a színvilág a lehető legegyszerűbb fekete, piros öltésekkel. A Trailhawk emblémák ugyanúgy megszállták a belteret, mint a karosszériát, a 8,4 colos érintőképernyőn pedig külön offroad menüt találunk, amelyről leolvashatók a terepezéshez kapcsolódó beállítások és értékek.

Kommentek

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az ebay-re, amire most bárki licitálhat.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.