Nem láttál még ilyen pazar BMW-t, az biztos

BMW 750Li xDrive Solitaire és Master Class

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.25. 08.00

A BMW nem kíván a cégcsoporthoz tartozó Rolls-Royce árnyékában meghúzódni: legújabb alkotásainkat a gyár kézműves mesterei jegyezték, és mindössze hét példányban készültek.

Nem láttál még ilyen pazar BMW-t, az biztos

Ha valamiből mindössze hat darab készül a világon, az ember rögtön a több százmillió forintos luxusmárkákra asszociál, akkor meg pláne, ha valami egyetlen egy példányban jön világra. Ez esetben azonban egy tömeggyártó, a BMW követte el az exkluzív autókat, persze nem futószalagon. A Solitaire, illetve Master Class kiadásokat a márka kézműves mestereinek gondjára bízta. Mindkét kiadás alapját a BMW zászlóshajójának a csúcskiadása, a BMW 750Li xDrive adja – majd ha elérhető lesz a BMW M760iL, nyilván abból építik a hasonló limitált szériákat. Addig is be kell érnünk a 4,7 másodperces 100-as gyorsulással, a 650 Nm nyomatékkal, 450 LE teljesítménnyel, és persze a V12 helyett V8-as hangzással.

  Már az autók fényezése különleges: a fekete-arany, illetve metálfehér festék legfelső rétegébe üvegszemcséket kevertek. Az igazi meglepetések azonban az utastérben várják az embert. Báránybőr padlószőnyegek, papírzsebkendő-tartó rekeszek a hátsó ajtókban, bőrborítás a B-oszlopon, pezsgőhűtő a könyöklőben, ezüstözött plakett a műszerfalon, Alcantarával bélelt csomagtér és kulcstartó dobozka – mindez jól hangzik, de kismiska ahhoz képest, hogy az autót gyémántberakással is lehet kérni: a műszerfalon és az ajtókon, no meg az imént említett dobozkán valódi drágakövet helyeznek el a derék mesterek. BMW 7 Solitaire Ahogy a Rolls-Royce időről időre felbukkanó különkiadásai, a Solitaire és Master Class kiadások is csak marketingcélokat szolgálnak. Jelen esetben a BMW Individual Manufactory részleg képességeit hirdetik, amelynek szakemberei bármit megtesznek, amit az ügyfél parancsol. Akár a vásárló által hozott anyagokból is dolgoznak, hogyasszongya elpusztult a diófa, amit még nagyapám ültetett, ugyan vágnának-e belőle intarziát a műszerfalra a mester urak?

Kommentek

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Kevés volt a V6-os az Alfába, hősünk radikális megoldást választott

Az Alfa Romeo GTV elérhető volt kétliteres négyhengeres Twinspark motorral is, de a rajongók szerint csak a V6-os blokk az igazi. Úgy tűnik, van, akinek ez sem elég.

F1: Utcát neveznek el Jules Bianchiról

Szülővárosában, Nizzában hamarosan közterület viseli majd a 2014-es Japán Nagydíjon szerzett sérüléseibe belehalt fiatal Forma-1-es versenyző nevét.

A terep-Porsche 918 jobban kéne, mint egy Macan

Egy észt grafikus engedett a csábításnak, és elkészítette ezt a nagyon állat virtuális Porsche 918 Spydert.

Változnak a sebességhatárok

Lassabban autózhatunk több fontos főúton és egy autópályán, utóbbin az állapota miatt. Az illetékesek folyamatosan változtatják a megengedett tempót – ha szükséges.

F1: Hamilton új tetkót varratott magára

Lewis Hamilton új tetoválással kezdte az évet.

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.