Ha valamiből mindössze hat darab készül a világon, az ember rögtön a több százmillió forintos luxusmárkákra asszociál, akkor meg pláne, ha valami egyetlen egy példányban jön világra. Ez esetben azonban egy tömeggyártó, a BMW követte el az exkluzív autókat, persze nem futószalagon. A Solitaire, illetve Master Class kiadásokat a márka kézműves mestereinek gondjára bízta. Mindkét kiadás alapját a BMW zászlóshajójának a csúcskiadása, a BMW 750Li xDrive adja – majd ha elérhető lesz a BMW M760iL, nyilván abból építik a hasonló limitált szériákat. Addig is be kell érnünk a 4,7 másodperces 100-as gyorsulással, a 650 Nm nyomatékkal, 450 LE teljesítménnyel, és persze a V12 helyett V8-as hangzással.

  Már az autók fényezése különleges: a fekete-arany, illetve metálfehér festék legfelső rétegébe üvegszemcséket kevertek. Az igazi meglepetések azonban az utastérben várják az embert. Báránybőr padlószőnyegek, papírzsebkendő-tartó rekeszek a hátsó ajtókban, bőrborítás a B-oszlopon, pezsgőhűtő a könyöklőben, ezüstözött plakett a műszerfalon, Alcantarával bélelt csomagtér és kulcstartó dobozka – mindez jól hangzik, de kismiska ahhoz képest, hogy az autót gyémántberakással is lehet kérni: a műszerfalon és az ajtókon, no meg az imént említett dobozkán valódi drágakövet helyeznek el a derék mesterek. BMW 7 Solitaire Ahogy a Rolls-Royce időről időre felbukkanó különkiadásai, a Solitaire és Master Class kiadások is csak marketingcélokat szolgálnak. Jelen esetben a BMW Individual Manufactory részleg képességeit hirdetik, amelynek szakemberei bármit megtesznek, amit az ügyfél parancsol. Akár a vásárló által hozott anyagokból is dolgoznak, hogyasszongya elpusztult a diófa, amit még nagyapám ültetett, ugyan vágnának-e belőle intarziát a műszerfalra a mester urak?