Izmokat növesztett a Mercedes közepes SUV-ja

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.17. 10.00

A nyolchengeres csúcsmotor helyett az AMG új V6-os turbójával erősít a GLC szabadidőjármű.

Ha egyszer egy üzlet beindul: miután a C-Coupé fedélzetén bemutatkozott, egyre több Mercedes-modell orrába költözik be az AMG új motorja. A háromliteres, hathengeres turbómotor a GLC fedélzetén 367 lóerős, ugyanannyi, mint a C-osztályban. A GLC 43 jelentőségét növeli, hogy elődjéből, a GLK-ból nem gyártott AMG verziót a Mercedes, így a márka hívei most először vehetnek sport-SUV-ot ebben a méretosztályban.

AMG-kötények elöl és hátul, egyedi kipufogók

AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.

AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.

Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel

Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel

Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk

Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk

Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti. Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti.
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.

Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.

Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető.

Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető.

A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik.

A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik.

Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra.

Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra.

Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították. Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították.  

Kommentek

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.