Izmokat növesztett a Mercedes közepes SUV-ja

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.17. 10.00

A nyolchengeres csúcsmotor helyett az AMG új V6-os turbójával erősít a GLC szabadidőjármű.

Ha egyszer egy üzlet beindul: miután a C-Coupé fedélzetén bemutatkozott, egyre több Mercedes-modell orrába költözik be az AMG új motorja. A háromliteres, hathengeres turbómotor a GLC fedélzetén 367 lóerős, ugyanannyi, mint a C-osztályban. A GLC 43 jelentőségét növeli, hogy elődjéből, a GLK-ból nem gyártott AMG verziót a Mercedes, így a márka hívei most először vehetnek sport-SUV-ot ebben a méretosztályban.

AMG-kötények elöl és hátul, egyedi kipufogók

AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.

AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.

Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel

Belső hűtésű tárcsák lassítják az autót, elöl 360, hátul 320 mm átmérővel

Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk

Fényes fekete keretbe foglalt, krómdíszítésű hűtőmaszk

Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti. Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti.
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.

Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.

Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető.

Mikroszálas-műbőr kárpitozás, piros öltések. Felárért a képen látható sportülés is kérhető.

A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik.

A blokkhoz fürgébben kapcsoló, duplán kuplungoló kilencfokozatú automata váltó kapcsolódik.

Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra.

Az 1845 kilós autó 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra.

Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították. Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították.  

Kommentek

Így vezet villanyautót egy ralilegenda

Rauno Aaltonen a ballábfék pápája, aki még most, 79 évesen is tudja, mitől döglik a légy. A legendás MINI-s pilótát felkérte a BMW, ugyan fusson már egy kört az i3-mal, és ő megtette.

Nissan GT-R Track Edition: Köztes megoldás

A Nissan GT-R Track Edition a Nismo adottságait párosítja kisebb motorteljesítménnyel; a modell új piacra lépése jó apropó, hogy ismét elcsámcsogjunk részletein.

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Teszt: Suzuki az olcsó Škoda és a vagány Citroën ellen

Szerény benzines szívómotorral hasonlítottuk össze a Citroën C3-at a Škoda Fabiával és a Suzuki Balenóval. Lehet, hogy a visszafogott konkurenciát beelőzi a dögös francia kisautó?

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.