Két vadonatúj fejlesztést jelentett be a McLaren, bár csak egy új modellt mutatott be: míg az 570S pályanapokra szánt örömváltozatát, a Sprint kupét csak néhány hét múlva leplezik le, a GT4 teljes valójában megérkezett, és kész a bevetésre. Míg a nemrég leleplezett 570GT valódi luxusautó (legalábbis a McLaren mércéjével), az 570S GT4 a brit GT bajnokságban fog versenyezni, elsőként a Black Bull Ecurie Ecosse csapat színeiben.

  A GT4 révén fontos új szegmens felé nyithat a McLaren; az autó a tavalyi 650S GT3-nál is szélesebb közönséget (értsd: kevésbé extrém képességekkel rendelkező versenyzőket) szólít meg. Az autó alapját ugyanaz a szénszálas monocoque váz adja, mint a Sports széria összes többi (utcai) tagjáét. A nyomtáv mindkét tengelyen megnőtt, a slick gumikkal szerelt OZ magnéziumötvözet kerekeket SKF központi anya rögzíti. A Penske lengéscsillapítók minden irányban állíthatók, alapfelszerelés a beépített hidraulikus emelő, az FIA-homológ bukókeret és a tűzoltórendszer. McLaren 570S GT4 Az 570S GT4 egyedi aerodinamikai csomagot kapott, magas alumíniumkonzolokra emelt hátsó szárnnyal, megnövelt első splitterrel, módosított fenéklemezzel. Az elülső gépházfedelet a GT3 típus után mintázták, alatta kiegészítő hűtő kapott helyet, amely nagy terhelésen jut szerephez. A motor, akárcsak a váz, az utcai modell hagyatéka, a hétfokozatú váltó szintén.