Jöhet a leggyorsabb Porsche 911

Porsche 911 GT2 kémfotó

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2016.03.12. 09.21

Úgy tűnik, már teszteli a 911 sorozat új csúcsmodelljét a Porsche. A GT2 továbbra is hátsókerék-hajtást kombinál turbómotorral.

1993-ban, amikor megjelent az első Porsche 911 GT2, akkor a Porsche azért készítette el az utcai modellt, hogy megfeleljen a versenyautók homologizációjához előírt szabályoknak. A brutális 911-est később 996 és 997 sorozatból is elkészítették. Sőt utóbbiból nemcsak GT2, de GT2 RS is készült egy még könnyebb, de még erősebb variáns. Ha hihetünk a pletykáknak, akkor a legújabb 2012 óta futó 991-es sorozat sem lesz kivétel. Az itt látható fotókon az új GT2 ( RS?), egyik első prototípusa látható havas teszt közben. Az új modell is követi majd a hagyományokat, azaz a Turbo modell motorját kapja, de annak erejét csak a hátsó kerekeken igyekszik az útra juttatni. A 3,8 literes duplaturbós motor várhatóan 650 lóerőt tud majd a GT2 és 700 lóerőt a GT2 RS esetében. A maximális nyomaték eléri majd a 750 newtonmétert és emiatt valószínűleg nem is készül majd manuális, csupán duplakuplungos automata sebességváltóval. gt23 Persze nemcsak a motorja lesz erősebb, de a karosszéria és az utastér kialakításakor a GT jelzésnek megfelelően a súlycsökkentés élvez majd prioritást. Hátsó ülése nem lesz, hifi és a légkondi csak kérésre kerül bele, a szigeteléseket, az üvegeket vékonyabbra cserélik, a karosszériaelemek közül egyes darabok karbonból készülnek majd, a kipufogó pedig titánból lehet. A szélesített karosszéria alatt extrém széles abroncsok és óriási karbon féktárcsák szerepelnek majd. A menetstabilizáló és a kipörgésgátló egyedi beállításokkal gazdagodik. Az új Porsche 911 GT2 nagyjából 3 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/órára, végsebessége meghaladja majd a 335 km/órát, amivel az eddig épült leggyorsabb 911-es lesz. Egyelőre várni kell a modell bemutatására, az valószínűleg a 991-es sorozat életciklusának végén 2017-ban vagy 2018-ban kerülhet piacra.

Kommentek

F1: Így csapat Hülkenberg a Renault-val

Nico Hülkenberg a Force Indiát elhagyva 2017-től a Renault első számú pilótájaként folytatja F1-es pályafutását. Az új autóra még egy hónapot várnia kell, de a tavalyi modellel már ment pár kört. Panorámavideó.

Hiánypótoló oktatóvideó: hogyan töltsük fel Alfa 4C-nket ablakmosóval

Három elemből álló tölcsér és csavarhúzó is szükségeltetik ahhoz, hogy ablakmosóval töltsük fel a gyönyörű Alfa Romeo 4C-t.

F1: 2020-tól annyi Silverstone-nak?

A silverstone-i pályát tulajdonló BRDC cáfolta, hogy 2019-ben utolsó alkalommal rendeznék meg a Brit Nagydíjat.

Könnyfakasztóan csodálatos, V12-es motorpornó egy Toyota orrából

Ritkán látni ilyen formában a Toyota csodálatos V12-es motorját, pedig a hangja mellett a látvány is szívet melengető.

Szállítórobotokkal kacérkodik a Mercedes-Benz

Mit keresnek a robotok egy Sprinter rakterében? Hány szállítórobotot képes elnyelni egy furgon? Mindkét kérdést megválaszoljuk!

Így néz ki egy csoportos autómentés Oroszországban

Az oroszok senkit nem hagynak az út szélén, ha kell kézi erővel húzzák ki a bajba jutott autóst.

Ilyen az, amikor nem múlik el nyomtalanul a gyerekkor

Gigantikusra nőtt, V8-assal hajtott játékszerrel ment vásárolni ez az amerikai bácsi

Luxusautó gyűjteménnyel együtt eladó ez a hatalmas villa

Hatalmas luxusvilla 250 millió dollárért keres új gazdát, benne medence és mozi mellett pazar autógyűjtemény is található.

Vin Diesel máris lebuktatta a brutális Dodge-ot?

A pokolian erős Dodge Challenger csak áprilisban mutatkozik be hivatalosan, de a Halálos Iramban filmek forgatásán már előfordulhatnak álcázatlan példányok.

Érthetetlen dolog történik a magyar utak mellett

A hó alatt sem kanászodhat el a természet, töretlenül folyik a kaszálás az utak mentén.

Az utolsó simításokat végzik a Renault sportkupéján

Idén végre tényleg visszatér az Alpine sportmárka; a Renault középmotoros kalandja alumínium platformra épül.

Kabrióként is megújult a Ford Mustang

A kupé után a Ford Mustang kabrió kivitele is megújult. A változások megegyeznek a fémtetős változatéval.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.