A Castagna Milano nem hétköznapi tuningműhely. Őrült ötletei a svájci Rinspeedével vetekszenek, csak épp általában ahelyett, hogy előre vinné az autóipart, és új területeket fedezne fel, munkáit az öncélú magamutogatás, a múltban turkálás jellemzi. Legújabb alkotásukat sem ízlésesnek, sem célszerűnek nem mernénk nevezni, pedig a kiindulási alapra legalább az utóbbi igaz volt: a Fiat 500L nyújtott fenekű kiadása bőséges helyet és akár hét ülést kínál azoknak, akik hajlandóak némi esztétikai kompromisszumra.

  A Castagna (a név gesztenyét jelent, amire a cég által épített autók világosbarna Alcantra kárpitozása minden egyes alkalommal emlékeztet is) állítólag konkrét és nagyon is valós piaci igényt elégít ki autójával: Capri szigetén állítólag soküléses, nagy rakterű, de kompakt alapterületű, nyitható tetős taxikat preferálnak a szolgáltatók és az utasok egyaránt. Hogy ez igaz-e, nem tudjuk, mindenesetre ezeknek a kitételeknek egytől egyig megfelel a Tiberio. Mivel hét üléssel nem marad csomagtere a Fiatnak, meg mert egy nyitott rakteret amúgy is könnyebb büntetlenül túlpakolni, platót eszkábáltak az utastér mögé – teakfa burkolattal persze, hiszen úgy olcsó és praktikus. A plató az utastér irányába nyitott, ami a szellőzés szempontjából remek, de ha esik, kellemetlen; utóbbi esetre tépőzáras szükségtetőt kínál a gyár. Apropó tető: a Fiat hosszú tetőlemezét kivágták és eldobták, helyette az olasz kávézók előtt feszülő árnyékolókat idéző, csíkos vászonból rittyentettek napvédő réteget az utastér fölé. A többi részlet megegyezés kérdése, az alkotók állítólag nem zárkóznak el semmitől. Jópofa extra a fedélzeti víztartályas külső zuhanyfej, amely nem a sofőr frissítésére szolgál (bár az is jól hangzik), hanem arra, hogy időről időre lecsapja az út porát az autóról a tulaj.