Szellemsofőr vezette a sztárok Audiját

Káros anyag sem volt

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.02.16. 11.00

A Berlini Filmfesztivál hivatalos autószállítójaként az Audi kitett magáért: csúcsmodellje teljesen önállóan szállította a vörös szőnyeghez a színészeket.

Konnektoros hibrid Audi Q7-essel és robot üzemmódra felkészített Audi A8 W12-essel kápráztatta el a közönséget és a vendégeket az Audi a Berlini Filmfesztiválon. A szervezők rendelkezésére bocsátott háromszáz autónak nagyjából a harmada képes elektromos üzemű, emissziómentes haladásra. Ez önmagában is szép teljesítmény, száz hibrid egy kupacban az már valami, ám a figyelem középpontjába ezúttal egy benzintemető, a W12-es motorral szerelt, nyújtott tengelytávú Audi A8 került. Az ok egyszerű: a kocsi teljesen egyedül, sofőr nélkül közlekedett.

Az Audi számára nem nagy kihívás lépésben a vörös szőnyeghez gurulni, hiszen önjáró autói korábban már kilométerek százait tették meg autópálya-tempóval, sőt, versenypályán is köröztek. Ezt az alkalmat a precíziós manőverezés igénye, a tömeg nagysága és közelsége, valamint a televíziós stábok közvetítő berendezései által gerjesztett elektromágneses terek jelentették a feladványt.

Az autó azonban nem gázolt el senkit, nem rángatta jobbra-balra a fedélzetén utazó német Daniel Brühl filmszínészt (ő alakította Niki Laudát a Hajsza a győzelemért című filmben, de többek között játszott a Bourne-ultimátumban, a Becstelen Brygantikban, valamint az Amerika Kapitány idén érkező, harmadik részében is láthatjuk majd főgonoszként), hanem pont ott és úgy állt meg, ahogy az egy ilyen alkalommal elvárható.

Kommentek

Óriási áresés jön a hazai benzinkutakon

Jelentősen csökken az üzemanyagok ára szombaton a jövedéki adó változása miatt.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

F1: Massa nem hiszi, hogy lelépne Alonso

Felipe Massa szerint igen valószínűtlen, hogy volt csapattársa annyira kiábránduljon, hogy a szezon közben elhagyja a McLaren-Hondát.

F1: Fél másodperc kéne a Red Bullnak

A Red Bull főnöke szerint nagyjából fél másodpercet kellene gyorsulniuk, hogy harcban lehessenek a Mercedesszel és a Ferrarival. A Renault Barcelonára, de főképp a Kanadai Nagydíjra készül fejlesztési lépcsővel.

Lehet, hogy eddig rosszul gyalogoltál

Simán lehet, hogy eddig rosszul használtad a zebrát.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel-motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok! Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondáé a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.