Selyemfényű fekete festésű motorházfedél, egyedi keréktárcsák és egyéb kiegészítők segítenek messziről is azonosítani azokat a Camarókat, amelyek megkapták a hobbiversenyzésre felkészítő 1LE-kezelést.

A korábban csak a nyolchengeres motorokhoz társított teljesítménynövelő pakk mostantól a 3.6 V6 blokkos Camarókhoz is megrendelhető. A 335 lovas motorhoz áthangolt, rövidebb úton mozgó kézi váltó, mechanikus sperrdifi, átdolgozott üzemanyag-szállító rendszer, módosított alkatrészeket alkalmazó, keményebb futómű, Brembo fékek, 20 colos felnikre szerelt Goodyear Eagle F1 abroncsok, valamint opciós Recaro ülések társulnak. Az autó 0,97 g oldalgyorsulásra képes, amiről a külön megvásárolható adatrögzítő rendszer tájékoztatja a vezetőt.

A V6-os Camaro így a gyári tesztpályán ugyanolyan gyors volt, mint V8-as elődje. Ez persze azt is jelenti, hogy a mostani V8-as L1 még sokkal fürgébb kell hogy legyen, és ez így is van.

A 455 lovas 6.2 V8 szintén csak hatos kézi váltóval kérhető, az automatát elfelejthetjük. A csillapítás adaptív, a differenciálmű részlegesen zár, a Brembók négy- helyett hatdugattyúsak, alapárasak a Recarók.

Mindkét verzióban külön hűtést kap a motor, a differenciálmű és a váltó, a kormánykerék nyersbőr borítású, a kipufogó hangja és fojtása szeleppel változtatható.