Még dögösebb a BMW legkisebb sportmodellje

BMW M2 Performance Parts

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.02.10. 15.00

Szénszálas kiegészítők, dekorelemek, új futómű, kormány és kipufogó: a BMW M2 végre kibontakoztathatja a benne rejlő potenciált.

Teljes körű fickósítási programot dolgozott ki legkisebb M-modelljéhez a BMW. A Performance Parts csomagban foglalt módosítások az aerodinamikát, a hajtásláncot, a felfüggesztést és az utasteret érintik.

A karosszériát szénszálas cseredarabok és rátétek alkalmazásával vadították meg; első kötény, oldalsó küszöbtoldatok, tükörház-borítás, hátsó diffúzor, mindez szénszálas műanyagból.

A motorhoz nem nyúltak, módosították viszont a kipufogót: egyrészt 80 vagy 93 mm-es végcsövek (utóbbiak szénszálasak) durrognak a világra, másrészt ez a durrogás két szinten mehet; a sportos és verseny beállítások között Bluetooth-vezérléssel kapcsolhat át a sofőr.

A futómű 5-25 mm-rel leültethető, a lengéscsillapítók kézzel állíthatók, mindkét irányban külön-külön. A fékek pontos adagolhatóságot nyújtó, tartós betétekkel javíthatók fel.

Az utastérben gumibetétes acél pedálok, megvilágított küszöbbetétek, szénszálas panelek, valamint vastag, kemény tömésű kormánykerék (sőt, a karima felső szélébe beépített kijelzővel és LED-es váltófénnyel felszerelt kormány) kérhető.

Emlékeztetőül: a BMW M2 háromliteres turbómotorja 370 lóerős, az autó 4,3 másodperc alatt gyorsul százra, és akár kézi váltóval is megvásárolható.

Kommentek

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.