Teljes körű fickósítási programot dolgozott ki legkisebb M-modelljéhez a BMW. A Performance Parts csomagban foglalt módosítások az aerodinamikát, a hajtásláncot, a felfüggesztést és az utasteret érintik.

A karosszériát szénszálas cseredarabok és rátétek alkalmazásával vadították meg; első kötény, oldalsó küszöbtoldatok, tükörház-borítás, hátsó diffúzor, mindez szénszálas műanyagból.

A motorhoz nem nyúltak, módosították viszont a kipufogót: egyrészt 80 vagy 93 mm-es végcsövek (utóbbiak szénszálasak) durrognak a világra, másrészt ez a durrogás két szinten mehet; a sportos és verseny beállítások között Bluetooth-vezérléssel kapcsolhat át a sofőr.

A futómű 5-25 mm-rel leültethető, a lengéscsillapítók kézzel állíthatók, mindkét irányban külön-külön. A fékek pontos adagolhatóságot nyújtó, tartós betétekkel javíthatók fel.

Az utastérben gumibetétes acél pedálok, megvilágított küszöbbetétek, szénszálas panelek, valamint vastag, kemény tömésű kormánykerék (sőt, a karima felső szélébe beépített kijelzővel és LED-es váltófénnyel felszerelt kormány) kérhető.

Emlékeztetőül: a BMW M2 háromliteres turbómotorja 370 lóerős, az autó 4,3 másodperc alatt gyorsul százra, és akár kézi váltóval is megvásárolható.