Tizenkét országban működő gyártóüzemei kitettek magukért: a Suzuki 2015-ben 3 034 081 gépkocsit gyártott, szemben a tavalyi 3 016 710 darabbal. Lelassult tehát a növekedés üteme: míg egy éve 6%-kal emelkedett a termelés, most alig tizedakkora, 0,6 százalékos volt a fejlődés, nem véletlen, hogy a gyári sajtóanyagból kimaradt a százalékos érték. Ez a japán belpiacos visszaesés rovására írható; a külső piacokon 7 százalék fölötti növekedést regisztrált a márka.

Az esztergomi Suzuki-üzem

A siker kulcsa egyértelműen az év közben bevezetett Vitara volt. Németországban például az Esztergomban gyártott szabadidőjármű tette ki a márka eladásaink 18,3 százalékát, és felzárkózott a Swift mögé mint a második legnépszerűbb modell. Idén jó eséllyel tartani vagy növelni tudja eladásait a márka, hiszen ismét jön új modell, a Swiftnél alig nagyobb, ám igényesebb Baleno.