Négy nő halt meg a horrorbalesetben – fotók

Szerző: Vezess.hu levél küldés  Délmagyar levél küldés 
Dátum: 2016.02.07. 08.40

Négy idős nő halt meg abban a balesetben, amely a németországi Salzgitternél történt egy kereszteződésben péntek este.

A balesetet valószínűleg az okozta, hogy a Volkswagen 67 esztendős sofőrje figyelmen kívül hagyta a megengedett sebességnél jóval gyorsabban közeledő Mercedest, amit egy 25 éves férfi vezetett. Ő az ütközés következtében könnyebb sérüléseket szenvedett.

A pontos körülményeket még vizsgálja a rendőrség, a Mercedes sebességmérőjének tűje a baleset után ugyanis 140-et mutatott. Az ütközés helyszínén 70 km/h a megengedett sebesség, a baleset idején ráadásul esett is.

További fotók itt.

Kommentek

  • obela

    A 67 éves vezetőnek mit kellett volna tennie, hogy az az ökör szabályosan vezessen. A szövegből ugyanis az tűnik ki, hogy a normálisan vezető a felelős tragédiáért. Értem én: az idősek húzzanak el a francba!

  • Macsingaga

    Merkelt feljelentem mert az öregasszonyok szemébe nem építettek trafit!

    Idióták méghogy figyelmen kívül hagyta….

  • Recece

    Tipikus duma,amit a motoros baleseteknél is előszeretettel előhoznak a vétkes barom száguldozók védelmében. “figyelmen kívül hagyta”…..
    Ja csak mikor a megengedett sebesség többszörösével közlekedik valaki egy olyan szakaszon,ahol eleve nem is látja netán az illető aki kikanyarodik elé,akkor mit lehet figyelmen kívül hagyni?
    Kinéz jobbra,kinéz balra,sehol senki…kuplungról elemeli a lábát,gázt ad,tekeri a kormányt és a semmiből ott terem és bumm…

    A rohadék miért kanyarodott ki elé mi?

  • ktoni

    A távoli jármű sebességét elég nehéz meghatározni, főleg ha nem is látszik. Ilyen szélsőséges sebességtúllépés esetén meghatározhatatlan. Gyilkosnak kellene beállítani a közterületen száguldozókat, nem szabálysértőnek. 10% fölött. És a holland tűréshatárt alkalmazni. 0km+ Nem közelező pont annyival menni.

  • UnGianni76

    Amikor még én tanultam,akkor még az volt a rendszer,hogy a védett úton haladónak elsőbbsége van.Ha háromszög táblája volt a 67 éves hölgynek akkor csúnyán elnézte,ha meg stop,akkor még csúnyábban.Az,hogy elsőbbség adása kötelező,az azt jelenti,hogy elsőbbség adása kötelező.NEM AZOKNAK VAN ELSŐBBSÉGE AKIK SZABÁLYOSAN KÖZLEKEDNEK HANEM AKI A VÉDETT ÚTVONALON HALAD.A másik autós szabálytalansága szerintem nem lehet szempont.

  • menőmanó

    Valóban elég kirívó a jelzett sebességtúllépés, de nem a kezelhetetlen kategória.
    Tapasztalt és figyelmes vezetőnek az ilyet egyértelműen érzékelnie kell.
    Szegény hölgy biztos nem volt az.
    Minden országúton, autóúton a kereszteződéseknél van sebességkorlátozó tábla. 90-ről 50-60-ra 100-110-ről 70-re. Éppen az ilyen balesetek elkerülése végett.
    Ez a baleset is nagy valószínűséggel ilyen helyen történt.
    A hölgy természetesen hibás, hiszen nem 200-zal jött az autó, amire valóban nem lehet számítani. Szerintem itt 50-50% a felelősség megosztása.

  • girhes1

    “a Mercedes sebességmérőjének tűje a baleset után ugyanis 140-et mutatott”
    És ebből mire kell következtetni? 1,Mert ha kézzel ráverek a műszerfalra is kileng a mutató,akkor egy ütközésnél…
    2, ha levegőbe kerül a kerék, és nem veszi el a gázt/nem fékez,az a kerék felpörög.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

A legkomolyabb játék, amit idén látsz

A Toyota Hilux tavaly történelmi eredményt ért el: Ausztrália legnagyobb számban eladott gépkocsijaként zárta az évet.  Ennek örömére készült el az életnagyságú gyerekjáték.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel-motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok! Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondái a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

Jól rejti árát az óriás-Toyota

Rangrejtve járni nincs jobb egy valójában sokba kerülő, de árát ügyesen palástoló kisbusznál. A Toyota Proace az igényes Verso-kivitelben járt nálunk, tesztünkön hibái is kiderültek.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.