A Vitarával telibe találta a piacot a Suzuki, nemcsak Európában, de más piacokon is népszerű a pofás városi SUV. A Suzuki (Maruti) legnagyobb piaca, India is rajong a modellért, csakhogy van egy komoly bibi: az ázsiai megapiacon súlyos büntetővám sújt minden, 4 méternél nagyobb autót: ha hármassal kezdődik a hossz, 8 százalék az adó, ha négyessel, akkor minimum 20, de motortól függően akár 24 is lehet.

Ezért a Maruti az indiai piacra optimalizált kiadásban mutatta be a Vitarát, pontosabban a Vitara Brezzát: az autó 3995 mm hosszú (nálunk 4175 mm), szélessége 1775 mm helyett 1790 mm, magassága pedig 161 helyett 164 centi. A szabad hasmagasság 198 mm, 13-mal több, mint ideát. A tengelytáv viszont ugyanaz, nem csoda, hiszen alapvetően ugyanarról az autóról van szó.

A nálunk beépített 1,6 literes motorok megint csak extrém adóterhet jelentenének, úgyhogy Indiában kisebb motorokat kap a Vitara: dízelből a Fiat-féle 1,3-as közös nyomócsöves kerül bele, 90 lóerővel és 200 Nm nyomatékkal. Benzinmotort majd később épít be a kocsiba a Maruti.