Ezeken a betörőkön még az áldozatuk is röhögött

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.02.01. 06.05

Minden munkához válaszd a megfelelő eszközt: ezt az alapszabályt hagyta figyelmen kívül két botcsinálta betörő az USA-ban.

Hiába követtek el bűntényt, a texasi Perez testvérekre nem lehet haragudni, legfeljebb sajnálni lehet őket, de nagyon.

A fiatalok kinéztek maguknak egy páncélszekrényt, ám úgy döntöttek, nem a helyszínen nyitják fel, hanem inkább elviszik az egészet, és majd otthon, nyugiban foglalkoznak a zárral. A gondolat jó volt, a kivitelezéssel azonban gondok akadtak.

A múlt csütörtöki munkára ugyanis egy 2003-as Toyota Camryvel érkeztek, amely a maga 4,8 méteres hosszával nem egy apró autó, ám semmiképpen nem egy szekrény méretű tárgy szállítására méretezték. Erre azonban már csak akkor döbbentek rá a tolvajok, amikor a 110 kilós széf beszorult a hátsó ülésre, és mivel eddigre már a rendőrség is úton volt (a széf tulajdonosa mobiltelefonjára riasztást kapott a betörésről), inkább nyúlcipőt húztak, és megpróbáltak meglógni.

Amilyen ügyesek voltak a mackós melóval, olyan jól menekültek: még aznap rendőrkézre került mindkét jómadár. Azt nem tudni, hogy az autót lopták, vagy sajátjuk volt-e – amilyen szerencsétlenek, elképzelhető, hogy anyukájuk szedánját vitték el.

Kommentek

  • nilsholgersson

    Autós portál autós cikke?

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.