Dögös terepjáró a traktorgyárból

Kitalálod, kinek a műve?

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.01.25. 16.00

Olasz csődörök, bajor kancák, brit csikók vigyázzatok: hamarosan új, szépséges paripával gyarapodik a terepkupék istállója. Hogy honnan jön? Hát éppen ez az!

Az indiai Mahindra nem éppen innovatív, érzelmekre ható termékeivel lopta be magát a köztudatba. Ez azonban megváltozhat, amint az autógyártó bemutatja vadonatúj tanulmányát, az XUV Aero kupé-terepjáró koncepciót.

Egyelőre csak egy rajzot adtak közre a február elején debütáló autóról, de ha a valós termék csak fele olyan letaglózó, mint a grafika, már nyert ügye van az idén 71 éves indiai óriásvállalatnak, a világ első számú traktorgyártójának (fogadjunk, a cím alapján te is a Lamborghinire tippeltél…)

Műszaki adatokkal egyelőre nem kényeztet el a gyár, bár az a híresztelés, hogy a jármű az alábbi reklámfilmben is látható XUV500 fronthajtású, önhordó vázszerkezetére épül, aláássa az ultramodern technológiára vonatkozó reményeinket. Ugyanakkor várhatóan a manapság szokásos mobilinternetes, okostelefonos megoldások nem hiányoznak majd a kocsiból.

És hogy megválaszoljuk a kínzó kérdést, hogy tudniillik hogyan alkothatott ilyen meseszépet egy mumbai autógyár: a Mahindra tavaly év végén többségi hányadot szerzett a Pininfarinában. Innen persze minden világos.

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.