Meg nem mondanád, hogy drágább egy Bentley-nél

JE Motorworks Zulu2 Land Rover Defender

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.01.15. 17.00

Mi kell ahhoz, hogy luxusautót varázsoljunk egy munkagépnek tervezett járgányból? Finom alkatrészek, hatalmas motor, és nagy arc.

Most, hogy végleg elköszönt a Land Rover Defender, a típusra szakosodott tuningműhelyek előszeretettel tromfolnak rá egymásra, hogy minél emlékezetesebben búcsúztathassák el a Defendert.

A JE Motorworks jó eséllyel indul az extrém ötletek versenyében, nem utolsósorban azért, mert alkotói 149 500 angol fontot kérnek el érte. Ennyi pénzből hazavihetnél egy Bentley Continental GT-t (akár a V12-est is), egy Porsche 911 Turbo s kabriót, egy Aston Martin Rapide S-t – szóval volna választék, ha éppen nem Defenderbe volnál szerelmes.

Ha viszont abba vagy, miért is ne kapd meg mindenből a legjobbat. Módosított (finoman ültetett) futómű, új differenciálzár, nagyobb fékek, nyomógombos rögzítőfék és részletekbe menő igényességgel kipucolt karosszéria indítja az ismerkedést.

Az utastérben fűthető bőrülések és kiegészítő hangszigetelés fokozza az élményt. Utóbbi a széria dízelmotor esetén határozottan kívánatos volna, itt viszont nem biztos, hogy mindenki örülni fog a csillapításnak, hiszen az orrban egy 4,7 literes, V8-as blokk dolgozik, így a Defender nemcsak kényelmes, de nagyon-nagyon gyors is tud lenni, ha az a cél.

Ja, az árak. A fent említett 150 ezer fontot az alapkivitelért, azaz a 90-es zárt dobozos modellért kéri el az építő. Az itt látható 130-as nyilván érezhetően többe kerül – de hogy valami jó hírt is mondjunk, balkormányos kiviteleket is átépít a cég.

Kommentek

  • apu0062

    Sz@rt sem ér. Rossz oldalon van a kormánya. :)

  • medve1976

    apu0062 ez nézőpont kérdése, ki hol lakik ;-) de

  • japancar

    Ez vicc! Egy durva terepre konstruált (munka)gépet, amit vadászok, erdészek, stb. használnak felcicomázni bőrülésekkel…

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

F1: A McLaren idén sem célozza a bajnoki címet

Fernando Alonso ugyan már nagyon szeretne a győzelmekért, a bajnoki címért versenyezni, de a McLarennél idén az első négybe jutás a cél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.