Amerika rájött, hogy felesleges a nagy motor, meg a hátsókerék-hajtás: ezek nélkül is lehet dinamikus, fürge járműveket építeni. Aztán mostanra arra is rájött Amerika, hogy mégsem felesleges a nagy motor, meg a hátsókerék-hajtás: a rajongók, főleg ha tehetősek, szeretik a régi recept szerint elkészített ínyencségeket.

Hogy valóban megvalósul-e az Avista, vagy megmarad tanulmánynak, egyelőre nem tudni – a Buick mindenesetre csak turbómotoros hajtásláncát emlegette konkrétumként. A 400 lóerős, ikerturbós, hengerlekapcsolásos 3.0 V6 elektronikus vezérlésű, nyolcfokozatú automatán keresztül hajtja a hátsó kerekeket, de további részletekbe nem bocsátkozott a gyártó.

Annyit lehet még tudni, hogy a felfüggesztés adaptív, a beltéri burkolatokat 3D-nyomtatóval állították elő, a felületeket szénszálas és alumíniumdekoráció díszíti, a padlókonzolon pedig érintőképernyő fut végig egészen a hátsó, nem teljes értékű ülésekig.

Még az sem bizonyos, hogy valaha sorozatgyártású autó épül az Avistából, arra meg végképp sovány az esély, hogy Európa is kaphatna a hátsókerék-hajtású GM-kupéból. Ha mégis van okunk reménykedni, az egy banális apróságnak tudható be: a Buick európai módi szerint, milliméterben is megadott néhány méretet: a tengelytávot (2811 mm), valamint az első (1601 mm) és hátsó (1598 mm) nyomtávot.