A Nissan a közelmúltban épített egy egyedi autót, amellyel hadirokkant katonák bejárták Alaszkát. Ez a különleges expedíciós jármű adta az ihletet (és a nevet) a Warrior Concepthez.

Az alaphangulatot a sötétszürke-narancssárga fényezés és a tetőre szerelt, LED-es offroad reflektorok adják meg. Az autó hossza és tengelytávja nem változott, ám szabad magasságát 7 centiméterrel, szélességét pedig összesen 15 centiméterrel megnövelték, így elfértek alatta a 18 colos felnire szerelt, brutális terepabroncsok.

A futómű teljesen egyedi darab, nemcsak a lengéscsillapító, de a konfiguráció is: versenysportból származó lengőkarok, csuklók és komponensek tartják a porban a kerekeket.

A tervezők rákattantak a páncélzatmotívumra, a hűtőrácstól a borítópanelekig minden robotszerű, sci-fi zamatú. Nem csak díszről van persze szó: a motorházfedélbe vágott nyílások az 5.0 V8 dízelmotor hűtéséhez elengedhetetlenek – a Cummins blokk négy darab négyszögletes kipufogóvégen keresztül küldi a légkörbe égéstermékeit.

Ugyanakkor korántsem guruló kocka az autó: a fülke tetejére és a plató mögé egyaránt jutott szénszálas légterelő.

Az utastérben egyértelműen prémiumkörnyezetre törekedtek a tervezők, a szénszálmintázatú üléskárpitok, a naranccsal varrott bőrülések, de leginkább az egyetlen alumíniumtömbből mart kormánykerék luxusterepjárókat idéz. A padlókonzolon hűtő/fűtő italtartó kapszulák és katonai hangulatú kapcsolósor tetszeleg, a műszerfalon segédkijelzők sorakoznak, ahogy kell.