Csak a gyerekek élték túl a karambolt

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2016.01.12. 06.00

Percekkel azután, hogy a karácsonyi ajándékokat leegyeztették a nagyszülőkkel, egy bedrogozott autós szétzúzta a fiatal családot.

Megérkezett az udvari játszótér, amit rendeltél. Most találkozom a fiaddal, majd ő felhív, és egyeztetjük az ünnepeket – ezek voltak Sharnae Cuellar utolsó szavai anyósához, akit nem sokkal később szöveges üzenetben értesített a rendőrség: fia családja közúti balesetet szenvedett.


Martin és Sharnae Cuellar a kaliforniai Kingsburgben éltek. Mindketten 26 évesek voltak, és bár csak két éve házasodtak össze, legnagyobb lányuk, Angelina már ötéves volt – a másik két kislány, Ava és Neveah kettő-, illetve háromévesek.

Az édesanya, valamint a családi autó hátsó ülésén utazó lányok elmentek apjukért annak munkahelyére, felvették, és elindultak hazafelé. Út közben azonban egy kisteherautó átlépett a felezővonalon, és frontálisan ütközött kocsijukkal.

A szülők a helyszínen szörnyet haltak. Angelina, a legnagyobb lány súlyos agysérülést szenvedett, arca is roncsolódott, ám az orvosok szerint megfelelő kezeléssel jó esély van a felépülésére. A két kisebb lány karcolásokkal és zúzódásokkal megúszta a balesetet.

A vétkes sofőrt törött lábbal és csípővel szállították kórházba. Az 56 éves férfi minden bizonnyal kábítószer hatása alatt vezette járművét.

Kommentek

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az ebay-re, amire most bárki licitálhat.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.