Megrendítő erejű fotók a nyírségi halálos ütközésről

Szerző: Vezess levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2016.01.09. 02.01

Egy román és egy szlovák rendszámú személyautó ütközött, a balesetben az egyik jármű vezetője a helyszínen életét vesztette.

A nyíregyházi és a baktalórántházi hivatásos tűzoltók a roncsok közzé szorult sérültet feszítő-vágó berendezés segítségével szabadították ki, a baleseti vizsgálat idején a helyszínt biztosították, majd a forgalmi akadály megszüntetésén dolgoztak, a forgalom már zavartalan a 41-es főúton. 

A szon.hu értesülései szerint a Ford Nyíregyháza irányába tartva egy előzés végén ütközött a szemből érkező Audival, ez okozta a végzetes kimenetelű balesetet, ami gyakorlatilag teljes mértékben elkerülhető lett volna.
(MTI fotók – Taipusz Attila)

Kommentek

  • hova

    Nyílegyenes útszakaszon tökéletlen előzés- elsőre úgy tűnik. Ezt a Fordot biztosan nem egy öreg parasztbácsi vezette, mint a smkp-t az előző cikkben, de sajnos itt is meghalt valaki! Őszintén sajnálom!!

  • kocogok

    Útviszonyok? Relatív gyorshajtás?

  • Fahrer

    Nem akarok általánosítani, biztos nem minden egyes vezetőre igaz, de a statisztikák szerint a románok eszméletlen sok balesetet okoznak, mert nem tartják be a szabályokat. Ez különösen igaz a sebességre és az előzésre, az autók műszaki állapotára, miként a kamionosoknál a megszabott pihenőidőre is.
    Itt sem volt másként sajnos. Sok román panaszkodik, hogy utaznak rájuk a magyar rendőrök, azért büntetik őket annyiszor, amire a Magyar Rendőrség válasza az volt, hogy nem utaznak senkire, nem az ő hibájuk, hogy a románok ilyen mértékben nem tartják be a szabályokat.

    További általános hiba nemzettől függetlenül, hogy az emberek a törésteszteken jól szereplő, sok légzsákkal, meg elektronikával – ABS, ESP – felszerelt autóikban sebezhetetlennek hiszik magukat. Hiába szerepelt tökéletesen ez a Focus a törésteszteken, ha találkozik egy nála 1 tonnával nehezebb másik járművel… Ráadásul a sebesség sem mindegy, mert találkozhat egy azonos tömegű autóval is, de ha mindketten 120-szal mennek, senki sem fogja túlélni. Sajnos.

F1: Óriások ellen fociztak Vettelék

A hétvégi Német Nagydíj előtt Mainzban jótékonysági focimeccsen vettek részt a Forma-1-es pilóták, az ellenfelek csapatát a kosaras Dirk Nowitzki vezette.

Na, mi van az utánfutón, amit a Lamborghini húz?

Ki mondta, hogy nem lehet egy durván 50 milliós Lamborghinivel futót húzni, ami meg van pakolva szalmával és…

Használt autó: mit adnak egy telefon áráért?

200-250 ezer forinttal a siralmas felhozatalból nehéz, de nem lehetetlen normális használt autót találni. Nem feltétlenül muszáj Suzuki Swiftet venni, de a dízelről és a behozatalról érdemes lemondani.

Kamionsofőrnek álltak az F1-es sztárok

A Német Nagydíj felvezetéseként a mezőny német pilótái Mercedes Actrosok volánjánál próbálták ki magukat.

Jönnek az elektromos kamionok

Az akkumulátorfejlesztésben elért eredmények a következő évtized elején már lehetővé teszik elektromos hajtású nehéz tehergépjárművek kereskedelmi célú forgalomba állítását – véli a Daimler.

Hasznos tippek, hogy ne verjenek át hamis olajjal

Néhány tanács, amit minden autósnak érdemes megfogadnia, hogy ne verjék át az olajjal.

1 valóság 2 arca

A Volvo XC90 amellett, hogy a világ egyik legerősebb hétszemélyes szabadidőjárműve, a legtakarékosabb és legtisztább üzemű autó egyben. Tudj meg többet a Volvo hibrid szabadidő-autójáról!

Teherautó helyett ember húzta a helikoptert

35 tonnás helikoptert vontatott el egy nagyon erős ember.

Veszít a VW, jól megy az új Astra

Jól megy a Renault-nak, magához tért a Honda és kapósak a városi terepjárók. A Volkswagen eladásai viszont megsínylették a dízelbotrányt.

F1: Úgy néz ki, tényleg megmenekült Monza

Olasz sajtóértesülés szerint végre-valahára tényleg sikerült megegyezni Monza 2017-től érvényes Forma-1-es szerződéséről. Imola hoppon maradt.

Ismét olcsóbban tankolunk péntektől

Mindkét üzemanyag árát csökkenti a MOL.

Biztos, hogy jobb egy Alfa, mint egy Fiat?

Elsőkerék-hajtás és nagyszériás műszaki alapok: nyitott kétülésesek esetén ez akár élménygyilkos kezdet is lehetne. De nem az, egyáltalán nem.