Tudjuk, hogy a gyermekek romlatlanok, és nekik nem a tárgyak pénzben kifejezhető értéke számít. Ezt bizonyítja az a levél is, amelyet a dunakeszi városházánál felállított betlehemben találtam nemrég. A jászolban kisebb-nagyobb gyermekek karácsonyi vágyait olvashatjuk a Jézuskának, illetve az angyaloknak szánt levelekben.

A vágy tárgya: kupé BMW

Vannak saját kezűleg körmölt, vannak szülői segítséggel írott üzenetek. Volt, aki nem kért semmit, hanem gyönyörű rajzzal köszönte meg, hogy idén 760 éves kisvárosában van kirakodóvásár és jégpálya, amelynek úgy örül.

Dunakeszin a 2-es főút mentén, a városháza mellett találtuk a betlehemet

Nekem elsőre egy kis- vagy nagyfiú levelén akadt meg a szemem, aki legjobban egy E36-os Coupéra vágyik. A rajz nagyon jó érzékkel visszaadja az 1990 utáni 3-as BMW karakterét, a modellkód nélkül is egyértelmű, melyik sorozatot ábrázolja. Az illető nem 40-50 milliós, 575 lóerős Individual M6 Gran Coupét szeretne a szalonból, hanem az 1992 és 1999 között gyártott kétajtóst.

Használtan ezek az autók nagyjából 400 ezer és 1,1 millió Ft közötti áron keresnek új gazdát magyar rendszámmal. Reméljük, ha nem is idén karácsonykor, de előbb-utóbb valóra válik a fiú vágya, és egyszer koppig visszatekert kormánnyal farolva emlékezhet a Jézuskának írt levélre.

Remek a rajz, azonnal lejön,melyik generációról van szó

E36: alapmodellből kupé

A BMW a harmadik 3-as sorozatnál módosította a modellpolitikát, és az addig kétajtós alapverzió helyett sok részletmegoldásában önálló kupét tervezett. A 3-as Coupé kínálata az M43-as motorcsalád 1,6 literes, 102 lóerős tagjával kezdődött és a 193 lóerős 328i-ig ívelt.

A korabeli M3 a 2990 köbcentis sorhatos motorral 286 lóerőt adott le, utóda a 3,2 literes géppel 321 lóerőt tudott, amellyel 6,0 másodpercről 5,5-re javult a gyorsulás nulláról száz km/órára. A négy- és hathengeres dízelmotorok csak az utód E46 kupéváltozatában jelentek meg.

1992 és 1999 között volt gyártásban a kupéváltozat