Elhagyja vitatott szlogenjét a Volkswagen

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2015.12.22. 13.00

Kivonhatja a használatból nyolc éve használt jelmondatát a Volkswagen. A Das Auto több lépcsőben tűnhet el.

Szemfüles német tévénézőknek feltűnt, hogy a Volkswagen legfrissebb reklámkampányában nem találkozni a Das Auto szlogennel. Az emissziós botrányba süllyedt vállalat valóban lemond a 2007 óta használt jelmondatról, amelynek jelentése: az autó. A képen Heinz-Jakob Neußer, korábbi fejlesztésekért felelős igazgatósági tag, akinek a dízelmotorokkal kapcsolatos emissziós csalás következtében kellett lemondania posztjáról.

A szlogen nélküli videók hazánkban nem érhetőek el a Youtube-on, de külföldön élő olvasóink ide kattintva megnézhetik az Allstar kampány filmjeit.

Több lépcsőben tűnik el a jelmondat, nem csak az alábbi magyar, de a német honlapon is megtalálható

Herbert Diesst, a Volkswagen márka vezetőjét az Automobilwoche című szaklap idézi a témával kapcsolatban. Diess álláspontja szerint a cég nem csupán az autót, mint terméket kínálja vásárlóinak, az a legfontosabb, amit az ügyfél a márkával kapcsolatosan megél. (Minden autógyártó az ún. ügyfélélményre helyezi a hangsúlyt, a lojalitás növelése érdekében.) Az ügyfélélmény része, hogy az autó megmutassa, hol vannak szabad parkolóhelyek, merre vannak a kívánt üzletek.

A Das Auto jelmondatot a Volkswagen minden bizonnyal annak tudatában választotta, hogy egyik legfőbb konkurense évtizedekkel korábban már használta ugyanezt a szlogent. Korábban az Opel Kadett hirdetéseiben jelent meg szó szerint ugyanez az üzenet.

Ugyanezt a szlogent használta az Opel, a Kadett hirdetéseiben jelent meg az üzenet, de több évtizeddel azelőtt, hogy a VW reciklálta

Kommentek

  • hova

    Valóban, eddig is flegmán hangzott, de mostanság csak pironkodni lehet ezen a jelmondaton, hiszen eddig sem szekeret vettünk! De a Vw ezt egyes szám első személyeként használta. Becsület a szerénységért.

  • szaboata

    Das verlogen auto!

  • Kempelen.

    A szlogen ostoba volt már Opel korában is. Most majd elfelejtjük.

  • Kempelen.

    szaboata, ha nem tudsz németül, akkor mi a retket erőlteted? A melléknév ragozással mi lesz?

  • szaboata

    sztaki? ismerős?
    Különben nem erőltettem,most kezdtem el.De neked elnézem,te már régóta erőlködsz.
    Egy pohár Chardonnay?

  • menőmanó

    Kár, hogy csak magyarul, de a fosvágen sokkal jobb szlogen lenne, főleg, hogy még alapja is van. :)

  • Onassis

    gas auto – ez lesz az új szlogen

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.