Botrányos parkolás Békéscsabán, amely nem is volt az

Szerző: Vezess.hu levél küldés  Beol.hu levél küldés 
Dátum: 2015.12.22. 10.20

Nagy volt a felháborodás, amikor egy autós úgy parkolt le Békéscsaba belvárosában, hogy nem fért el tőle a bekanyarodó busz. De nem volt szabálytalan.

Nem órákra, de percekre megbénult a forgalom a közelmúltban a békéscsabai Szabadság téren, mert egy autó úgy parkolt le az U alakú fordítóban, hogy nem bírt tőle bekanyarodni egy busz. Az eset nagy felháborodást váltott ki, az autós viszont a Facebookon azt írta, hogy nem tiltotta semmi, hogy ott tegye le az autót, szabályosan járt el.

A KRESZ szerint tilos megállni egyebek mellett ott, ahol azt tábla jelzi – ilyen viszont nincs kitéve a Szabadság tér vonatkozó részén -, illetve a buszmegállót jelző tábla előtt 15 méter, utána 5 méter távolságon belül, ez viszont megvolt. Összességében tehát valóban szabályosan állt meg a sofőr, ezt a rendőrségnél is megerősítették a Beol.hu-nak.

A rendőrség szerint a Szabadság téren forgalomtechnikai változtatás tehetné egyértelművé a jelenlegi helyzetet, ezért az esetet követően eljuttatták javaslataikat Békéscsaba önkormányzatához. Megállni tilos tábla kihelyezése lehet a megoldás.

Kommentek

  • Binturong

    Gondolom,nem csak ezen a megyeszékhelyen fordulnak elő,ilyen s ehhez hasonló,dilettantizmussal párosuló közlekedéstechnikai anomáliák.Viszont itt,Békéscsabán hatványozottan,mintha ezért valakit fizetnének,.. immár több évtizede!Ezt mint hivatásos gépjármű vezető mondom,aki NAPI szinten szembesül a gondokkal.Ráadásul,az időnkét a hivatalos szervektől felhívásra kerülő úgymond “rendezési javaslatra,észrevételre” kérik a lakosság véleménynyilvánítását,amit jómagam is több alkalommal meg is tettem,s a helyszíni válasz teljes egészében el és beismerő volt,ennek ellenére SEMMI SEM VÁLTOZOTT! Függetlenül,hogy milyen pártállású polgármester vagy városvezetés volt éppen.Szomorú,de azt hiszem tükörképe a mai magyar valóságnak! :(

  • soma53

    Talán, ha nem másfél méterre az út szélétől álldogálna, hanem balra húzódva, ne adj Isten picit ráhajtva a betonszegélyre….. Meg kellene próbálni :-)

  • Plicsko

    Bizony. A képen látható, hogy az út jobb szélére van húzódva az A6-os, a mellette álldogáló bácsik segítenek a viszonyításban.
    A busz eléggé az út közepén posztol és fogadhatnánk arra, hogy el tudott volna menni mellette.
    A régi sofőrök csak vállat rándítanának és kikerülték volna.
    De a maiak? Beáll a busszal középre, látja, hogy egy Audi, gondolja na akkor csináljunk egy kis cirkuszt, égessük be. Az említett ronokom, aki még nem ebből az irigy generációból való, legfeljebb azért szállt ki ilyen esetekben, hogy jól megnézze az autót, beszélgessen róla a tulajdonosával, hogy megy, mennyit megy. Volt ilyen.
    Elfogadom, van olyan is, amikor tényleg például beáll valaki a buszmegálló közepére, mostanában volt ilyen, az mindnen szempontból megmagyarázhatatlan. De ma már nem csak panaszról szólnak az ilyen történetek, hanem a cirkuszról.
    Nem akarok önjelölt becsületőre lenni ennek a sofőrnek, de amit és ahogy a beol-on, facebookon írtak erre az önjelölt értelmi és erkölcsi hatalmasságok, akkor inkább már magukban tarthatták volna a mondanivalójukat.
    Most már biztosan lesz ott tiltó tábla.
    Mit szóljanak akkor a budapestiek? Budapesten mennyi olyan utca van, ahol az út mindkét odalán sorban parkolnak az autók és a busz csak úgy fér el, hogy mindkét odalon fél méter, vagy még annyi helye sincs?

  • Onassis

    Nem tudom minek tökölni ennyit, a busz elfért volna, egy kis festék legfeljebb ráragadt volna.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.