Újabb ízelítő a Hyundai triplán elektromos szedánjáról

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.12.16. 09.00

Néhány hét, és megmutatja magát a Hyundai Ioniq, amelyet kétféle hibrid, illetve tisztán elektromos hajtáslánccal is megvásárolhatunk majd.

Hálózatról tölthető hibrid, hagyományos hibrid, és tisztán villanymotoros, helyi emissziótól mentes hajtáslánc – ezt a három opciót fogja kínálni a Hyundai Ioniq, amikor 2016 során forgalomba kerül. Ezzel a gyár állítása szerint egyedülálló ajánlatot testesít meg a piacon: jelenleg nem létezik ugyanis olyan modell, amely mindhárom hajtástípussal megrendelhető volna.

Műszaki konkrétumokat továbbra sem közöl a Hyundai a januárban teljes valójában bemutatkozó, majd márciusban Európába is ellátogató típusról, annyit azonban elárultak, hogy a jellegzetes, hatszögletű hűtőmaszk rostélyai aktívan állíthatók lesznek, ami ez esetben nem a hűtést, hanem az aerodinamikai hatásfokot hivatott javítani, a karosszéria körül áramló levegő terelgetésével.

Ezen túlmenően csak annyit tudhatunk, amit a rajzokról látunk: letisztult, egyszerű műszerfal, széles, magas orr hátrahúzott fényszórókkal – forradalmi dizájn helyett a célszerűséget részesítette előnyben a Hyundai. De hogy egy kis művészkedést csempésszenek a projektbe: a tanulmányautó állítólag olyan, különleges fényezést kap majd, amely a felszálló ködöt idézi.

Kommentek

A pillanat, amikor a “Szikla” is könnyezett

Dwayne “The Rock” Johnson olyan ajándékot adott egy háborús hősnek, amire nem számított.

80 verda alatt a Föld körül

Mindig is érdekelt, hogy milyen autókat gyártanak a világ túlsó felén, de nem volt hol utánanézned? Az internet korában ez nem kifogás, de mi most segítünk.

Mindenki részeg volt ebben a balesetben

Szépen fogy a szesz a bulinegyedben, de attól a KRESZ-t még be kéne tartani. Autósnak, gyalogosnak egyaránt.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.