Ismerd meg az új Opel Astrát! (x)

Szerző: Promóció levél küldés 
Dátum: 2015.12.14. 00.00

Megérkezett az új Opel Astra. Az elődjénél akár 200 kilogrammal könnyebb modell Szentgotthárdon készült motorokat kap.

Új fejezet kezdődik az Opel legnépszerűbb modellje, az Astra életében: az új generáció, amely már a tizenegyedik az 1936-ban indított a Kadettet követően, egy teljesen új, könnyűszerkezetű járműarchitektúrára épül, kizárólag új generációs motorok hajtják, és a lehető legmodernebb kapcsolódást teszi lehetővé okostelefon-integrációval.

Emellett az új Astra folytatja az Opel hagyományát azzal, hogy olyan felszereléseket hoz be a kompakt szegmensbe, amelyek eddig csak felsőbb kategóriában voltak elérhetők, így például az adaptív IntelliLux LED mátrixvilágítás, amellyel lakott területen kívül állandó, de senkit sem elvakító távfénnyel lehet közlekedni.


Emellett számos olyan biztonsági-, vezetőtámogató- és komfortrendszer került az Astrába, amely újdonság kategóriájában, például az Opel Eye aktív kormánykorrekcióval kiegészített sávtartó asszisztense, a masszázsülés vagy az Apple CarPlayt és Android Auto alkalmazásokat kivetítő új IntelliLink.

Az új Astra 200 kilogrammot elérően könnyebb az elődjénél. Külső méretei kisebbek, miközben érezhetően növekedett a helykínálata és a komfortja. Motorházteteje alatt kizárólag a legújabb generációs motorok dolgoznak, amelyek kivétel nélkül Magyarországon, Szentgotthárdon készülnek.


A benzines kínálatban a belépőmotor a 100 lóerős 1.4-es, amelyet a 105 LE teljesítményű háromhengeres 1.0 Turbo követ. Először szerepel az új, négyhengeres 1.4 Turbo két kivitele: 125 LE vagy 150 LE, a nyomaték maximuma 245 Nm. A választék csúcsát a 200 LE teljesítményű és 300 Nm nyomatékú 1.6 Turbo jelenti, amely jövőre kerül az Astrákba.

A dízel kínálatot az 1.6 CDTI alkotja három kivitelben: 95, 110 és 136 LE, nyomatékmaximuma 320 newtonméter, Az öt- és hatfokozatú manuális sebességváltó mellett Easytronic 3.0 robotváltó érhető el, az 1.0 turbómotorral, és egy különösen kis súrlódású hatfokozatú automata a 150 lóerős 1,4 literes benzines turbóhoz és a 136 lóerős 1.6 CDTI-hez.

További információk: www.opel.hu

Kommentek

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon szerint a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.