Az év elején mutatta be a felújított 488 GTB-t a Ferrari. A korábbi szívó helyett turbófeltöltős motort kapott a sportkocsi, 100 lóerő plusz teljesítményt kínálva.

Az xXx Performance ügyfelei azonban ennél többet akarnak, ami nem meglepő, hiszen a műhelyből jóval komolyabb teljesítményű gépek kerülnek ki. A 3,9 literes V8-as 670 lóerős teljesítménnyel hagyta el Maranellót, amelyet a tuningcég első lépcsős csomagja 750 lóerőre növel. A forgatónyomaték 760 newtonméterről 830-ra nőtt a motorvezérlés és a kipufogó átalakításával.

Mindez azonban csak a kezdet, mert második lépcsőben már 850 lóerő és 930 Nm nyomaték támadja a hátsó kerekeket. Ám innen is van feljebb, a legelvetemültebbeknek 1000 lóerőt, illetve 1250 Nm-t facsar ki a motorból a német tuningcég. Bár részleteket nem árult el az xXx, de valószínűleg, ekkor már kevés köze van a motornak az eredeti kivitelhez. Ezzel már erősebb, mint a Ferrari csúcsmodellje a LaFerrari, amelynek hibrid rendszere 963 lóerőt produkál.

Természetesen a külcsínre is áldozott az xXx, így karbon orrspoiler, diffúzor került a 488-asra, miközben a visszapillantókat, a kocsi oldalán és a hátsó lámpáknál lévő elemeket is szénszálas műanyagból készítették el. A kerekei 21 colosak, elöl 245, hátul 325 mm-es abroncsokkal. A látványhoz hozzátesz az új rugókészlet os, amely 35 milliméterrel ülteti alacsonyabbra a kasztnit.

Nem tudni mire képes az 1000 lóerős 488, de ha a széria modell 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 330 km/órás tempóra képes, akkor a tuningváltozat ennél vélhetően többet tud. Mi 2,8 másodperces sprintidőt és 360 km/órás végsebességet tippelünk.