A Toyota idén októberben leplezte be S-FR tanulmányautóját. A pici retró sportkupé kajlán szerethető volt, a nem egészen egy tonnás saját tömeg, a minimalista utastér és a független felfüggesztés igazán örömteli vezetési élményt ígér.

Most egy lépéssel még messzebb megy a Toyota: az S-FR Racing Concept agresszívabb karosszériát, szénszálas idomokat, motorházfedélbe metszett szellőzőnyílásokat kapott. Hátul hatalmas szárny pózol.

Az autó az aerodinamikai módosításoknak köszönhetően hosszabb, szélesebb és alacsonyabb lett (4100 x 1735 x 1270 mm), a tengelytáv 2,48 méter.

A harciasabb külső nagyobb motorteljesítményt ígér, ám a Toyota egyelőre nem árulta el, mit álmodott a pöttöm orrba. Mivel a sorozatgyártású, alapkivitelű S-FR az Auris 1,2 literes, 115 lovas blokkját fogja megkapni, akár az eredeti tanulmány 130 lóerős, 1,5-ös erőforrása is megtenné.

Egyik S-FR európai exportja sem valószínű, sajnos.