Luxusterepjáró 700 lóerővel

4,1 mp alatt százon

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.11.23. 09.00

A Techart Magnum rászolgál a nevére: a Porsche Cayenne Turbo alapjaira épülő szörny iszonyú erejéhez méltó cicomát kapott.

Három tuningszinten: 325, 80 vagy 180 extra lóerővel vásárolhatnak tuningszettet a Porsche Cayenne Turbóhoz a Techart ügyfelei. Persze miért érnénk be 555 lóerővel, ha akár 700-ig is elmehetünk: a legfelső szinten 920 Nm, 295 km/óra végsebesség és 4,1 másodperces 100-as gyorsulás vár ránk.

Ehhez a maxituninghoz nem csak saját fejlesztésű leömlő és egyedi hangolású turbófeltöltő tartozik, hanem a légszűrőt, valamint az olaj- és vízcsöveket is lecserélik, sőt, a motorvezérlés elektromos hálózatát is spéci kábelekkel húzzák újra.

A motor teljesítményét egyébként alaphelyzetben korlátozták az építőmesterek: 640 lóerőnél megáll a ménes, a fennmaradó hatvan felszabadításához meg kell nyomni a Sport gombot a műszerfalon.

Pont ez utóbbiról semmilyen képet nem közül a Techart, annál többet az autó külső megjelenéséről. A féknyereggel és a kárpit varrásával összehangolt színű, 22 colos felnik szinte említésre sem méltók az impozáns aerodinamikai elemek mellett: ezek mindenütt a motor és a fékek hatásosabb hűtését szolgálják.

A kiegészítő idomok szerszám nélkül fel- és leszerelhetők, beleértve a hátsó diffúzort, amely érdekes módon vonóhoroggal is kompatibilis: igaz, ahhoz hogy a leszerelhető vagy motorosan kihajtható horgot használni tudjuk, előbb le kell pattintatni a diffúzorelemet a helyéről, de ez egészen elfogadható kompromisszum.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.