Három tuningszinten: 325, 80 vagy 180 extra lóerővel vásárolhatnak tuningszettet a Porsche Cayenne Turbóhoz a Techart ügyfelei. Persze miért érnénk be 555 lóerővel, ha akár 700-ig is elmehetünk: a legfelső szinten 920 Nm, 295 km/óra végsebesség és 4,1 másodperces 100-as gyorsulás vár ránk.

Ehhez a maxituninghoz nem csak saját fejlesztésű leömlő és egyedi hangolású turbófeltöltő tartozik, hanem a légszűrőt, valamint az olaj- és vízcsöveket is lecserélik, sőt, a motorvezérlés elektromos hálózatát is spéci kábelekkel húzzák újra.

A motor teljesítményét egyébként alaphelyzetben korlátozták az építőmesterek: 640 lóerőnél megáll a ménes, a fennmaradó hatvan felszabadításához meg kell nyomni a Sport gombot a műszerfalon.

Pont ez utóbbiról semmilyen képet nem közül a Techart, annál többet az autó külső megjelenéséről. A féknyereggel és a kárpit varrásával összehangolt színű, 22 colos felnik szinte említésre sem méltók az impozáns aerodinamikai elemek mellett: ezek mindenütt a motor és a fékek hatásosabb hűtését szolgálják.

A kiegészítő idomok szerszám nélkül fel- és leszerelhetők, beleértve a hátsó diffúzort, amely érdekes módon vonóhoroggal is kompatibilis: igaz, ahhoz hogy a leszerelhető vagy motorosan kihajtható horgot használni tudjuk, előbb le kell pattintatni a diffúzorelemet a helyéről, de ez egészen elfogadható kompromisszum.