Azt eddig is tudtuk, hogy Kínában jelentős piaca van a szedánoknak, akár egészen kis méretben is, az azonban  még nem merült fel, hogy a kompakt négyajtósokat akár a prémium szegmens vásárlói is örömmel fogadnák.

A jelek szerint viszont igenis létezik ilyen igény, legalábbis a BMW szerint feltétlenül, különben aligha készítették volna el Concept Compact Sedan tanulmányukat.

Az autót városi fiataloknak szánták, akik állítólag “magabiztosak, dinamikusak, igénylik a minőséget, és fejlett az esztétikai érzékük.” – mondja a közlemény. Nem egyezik a miénkkel, tesszük hozzá gyorsan, az autó furán elegyíti a lépcsőshátú és GranTurismo BMW-k arányait és stíluselemeit. A 20 colos felnik különösen furcsák a viszonylag csekély méretek mellett, bár pontos adatokat nem közölt a gyár. Ugyanez az aránytalanság érvényesül a fényszóróknál, amelyekben csupán félig fért el az elmaradhatatlan LED fénykör, a hatás határozottan erőteljes.

Az utastérben kifejezetten fiatalos, minimalista a környezet, mintha a márka elektromos autóiból építkeztek volna. A csupasz műszerfalon minden információ a vezető előtt összpontosul, a tájékoztatást head-up kijelző teszi teljes körűvé.

A felületeket a legkiválóbb bőr, alumínium és fa borítja, a narancssárga hangulatvilágítás sajátosan sportos környezetet teremt, hát még ha megtudjuk, hogy a hátul is sportos hangulatú üléseken visszaköszönő árnyalat elnevezése Velocity Tulip, azaz sebesség-tulipán.

A kezelőszervek háttérvilágítású érintőfelületek, beleértve a kormány küllőin található gombokat. A hátsó üléssoron külön klímavezérlés található.