Jövőre jön az új VW Golf, ilyen lehet

Tárgyilagos, sportos

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.11.19. 11.00

Francia grafikusok elképzelték, hogyan alakulhat át jövőre a Golf. Aligha tévedtek sokat.

Nem egészen egy év múlva érkezik a jelenlegi, hetedik generációs Volkswagen Golf aktuális frissítése. Az elődnél alkalmazott gyakorlat szerint alighanem megelőlegeznek neki egy új generációs jelzést, így aki nem tudja, hogy csupán ráncfelvarrásról lesz szó, Golf VIII néven fogja emlegetni a kocsit.

A francia Auto Moto grafikája be is mutatja, miként nézhet ki az utód. Az alapvető dizájn nem változik, a határozott élekből építkező formanyelv még nem fáradt ki a cégnél. Sőt, a lökhárító légbeömlőnyílásai a mostaninál is nagyobb hangsúlyt kaphatnak.

A beltérben alighanem az infotainment, a vezetőtámogatás és az egyre sokasodó autonóm technológiák uralkodnak majd. Megjelenhet a teljesen digitális műszeregység, á la VW Passat, és nem kizárt, hogy az év elején még extrém tanulmányként felvezetett, gigantikus központi monitor is belefér a ráncfelvarrásba.

Nagy kérdés, hogy milyen új motorokat kap a Golf a modellfrissítés során. A legnagyobb szenzáció persze a 400 lóerősre becsült Golf RS megjelenése volna, de egyelőre még nem fogadnánk rá.

Kommentek

  • norbi50

    Az is elég volna, ha tisztességes CO2 és NoX emissziós dízeleket tennének bele – jajj de gonosz voltam.

  • subtotal

    A jelenleginél (főleg elölről) még az Octavia is markánsabb megjelenésű, a Leonról nem is beszélve.
    Megbízható benzin-, tiszta dízelmotorok kellenek bele és komoly lépések a hibrid irányba (szvsz 12 misiért kínálatban tartani egy e-Golfot vagy GTE-t az vicc kategória).

  • tcsab

    Dehogy jön jövőre új golf. Maximum egy kis változtatás lesz, de biztos, hogy nagyon enyhe. A következő nagyobb facelift lesz az új VIII-as golf(mint a III-IV, vagy az V-VI esetében), de majd csak 2018-19-ben kb.

  • Bekakk

    Olyan Opel Asztrás lett neem? :))

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.