Így mutat az S-osztály mellett az új Mercedes E-osztály

Markáns eltérések

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.11.16. 07.00

Bár a hangvétel és a stílusirány azonos, az új E-osztály egészen máshogy alkalmazza majd az S-osztályhoz hasonló formai elemeit.

Ritkán van ekkora szerencséje az autórajongóknak: egy még meg nem jelent, álcázott autót annak ihletadó nagy testvére mellett tudtak lefotózni. A mélygarázsban készült képek árulkodóak: a jövőre piacra lépő, új generációs E-osztály egyértelműen hasonlít az S-Klasséra, és talán külön-külön össze is téveszthetők, ám egymás mellé rakva már kibuknak a különbségek.

Egészen más ívet fut be a csomagtartó, módosulnak a hátsó lámpatestek, és a C-oszlop sem azonos.

Elölről szemlélve a meredekebb hűtőrács és az alapjaiban azonos felépítésű lámpatest eltérő részletmegoldásai tűnnek fel.
A lendületes ívű műszerfal egyes elemei – a kijelzők, a kezelőszervek – biztosan az S-osztályból származnak majd, ahogy a vízszintesen tagolt, kétszintű elrendezés is megmarad.

Ahol az E-osztálynak nem kell kuncsorognia a nagy testvértől, az a vezetőtámogató technológiai arzenál: az iparág hétmérföldes léptekkel halad előre, így vélhetően számos olyan megoldás lesz majd, amelyet az E-osztályon vezet be a Mercedes, és utána emeli át zászlóshajójába.

Magától értetődőnek tűnik az autonóm vészhelyzeti elkerülő rendszer (robotfékkel és -kormányozással), a biztonsági övbe integrált légzsák, az éberségfelügyelet, míg az újdonságok sorában teljesen önjáró parkoló funkció, illetve az autó és az út menti infrastruktúra (pl. jelzőlámpák, táblák) közötti kommunikáció ígérkezik nagy dobásnak.

Az új generációs E-osztály 2016 januárjában, Detroitban debütál, piaci forgalmazása egy éven belül várható.

Forrás: Indian Autos Blog

Kommentek

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.