Az Auditól is távozott a bukott VW-elnök

Szerző: Vezess.hu levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2015.11.12. 09.00

Martin Winterkorn, a Volkswagen AG teszteredmény-hamisítási botránya miatt lemondott vezérigazgatója szerdán az Auditól is távozott.

Winterkorn a cégcsoport éléről való távozása után az Audi felügyelőbizottságának elnöke maradt.

Winterkorn szeptember 23-án távozott a Volkswagen konszern éléről a dízelmotorok emissziós értékeivel való visszaélés miatt, majd októberben a Porsche Holdingnál betöltött posztjáról is lemondott.

Kommentek

  • hova

    Helyes. Tiszta lappal kell újraindulni!

  • v_johny

    hova – 2015.11.12 09:32

    Szerinted az ő ötlete volt? Sőt, szerinted ő tudott az egészről? Még a végén azt hiszed majd, hogy ő maga rendelte ezt a szoftvert a Bosch-tól (vagy ő írta a programot otthon, sutyiban)…

  • Tede

    Persze , h tudott rola! o az az ember akinek minden ilyen dologrol tudnia kell! ha nem tudta akkor nem jo vezeto. Biztos vagyok benne h e legkivalobb szakemberek egyike, hiszen csodakat gyartat, viszont ha csalas akkor is csalas ha valojaba megse olyan veszes mint ahogy a media felfujjta! Amerika meg takarodjoin vissza a benzinzabalo kornyezetpusztito igenytelen szarjaival a Amerikaba. PErsze h meg kell tamadni a megbizhato tartos energiatakarekos technologiat,nehogymar ne legyen fogyasztas. Ezen igy talaltak fogast, na de biztos vagyok benne hogy a Vw felhuzza magat es meg erosebb, es tisztabb Diesel offenzivat indit!!!! Marpedig akkor a benzines vegkepp versenykeptelen lesz, legfeljebb a kisebb kategoriakba tud labdaba rugni….

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.