A versenyszezon zárása, a Finali Mondiali mindig hatalmas ünnep a Ferrari (és főleg a rajongók) számára. A Mugello gyári versenypályán megszervezett eseményen felvonultak a gyár szériaautói és F1-es vadászgépei, valamint két világújdonság is bemutatkozott az ötvenezres tömeg színe előtt.

A hosszú távú világbajnokságban versenyző 458 GTE, illetve a nemzeti és nemzetközi GT szériákban rajthoz álló 458 GT3 autók utódai, a 488 GTE és GT3 először mutatták meg magukat a közönség előtt.

A rendelkezésre álló adatok igen hiányosak. Annyit lehet tudni, hogy az utcai autó mindkét versenyautónál erősebb a maga 670 lóerejével: ugyanez a motor a GT3 fedélzetén 550 lóerőt ad le, míg a nagyobb, 3996 köbcentis GTE-blokk teljesítménye 485 LE. Tömegadatok nem ismeretesek.

A pilótákat acél bukókeret védi, a futómű alumínium, a hátsó szárny állítható.