A napokban írtunk arról, hogy a Lamborghini anyavállalata, az Audi talán öthengeres motorral szerelné szupersportkocsija, az R8 belépő modelljét. A 2016-os modellévtől az R8 ikertestvére, a Lamborghini Huracán is öt hengerrel közlekedhet, legalábbis részterhelésen: a V10-es blokk is megkapja ugyanis azt a hengersor-lekapcsolásos technológiát, amelyet a VW konszern egyéb motorjaiban már régóta alkalmaznak.

Ez a legfontosabb azon változások sorában, amellyel a két éve bemutatott Huracán a 2016-os idényét kezdi. Szintén mélyrehatóan módosították az összkerékhajtás vezérlését, az autó elsősorban utcai (Strada) üzemmódban lett könnyebben vezethető. A hajtásláncot érinti még, ha csak marginálisan is, a tempomat beépítése.

A többi változás felszínes, szó szerint: kibővítették a szín- és kárpitválasztékot, bevezették a korlátozások nélküli, teljes testre szabást engedő Ad Personam programot, a motortérhez LED-világítást, valamint átlátszó vagy szénszálas burkolatot kínálnak, megjelent egy tízhangszórós, 390 wattos audiorendszer a kínálatban, továbbá pohártartókat és rögzítőhálókat tartalmazó utazócsomag is rendelhető.