Megbolondult a Kia, bárcsak így maradna

Három eszement tanulmány

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.31. 07.00

Nem a koreai központ, hanem az észak-amerikai főhadiszállás követte el az átépítéseket, mi pedig imádjuk őket értük.

Három eszement tanulmánnyal készül a jövő héten nyíló SEMA tuningkiállításra a Kia. Egyikről sem áll rendelkezésünkre túl sok információ (helyesbítünk: semmi konkrétumot nem tudunk róluk), de puszta létezésük is elég ahhoz, hogy könnybe lábadjon a szemünk örömünkben.

PacWest Adventure Sorento

Új generációs kiadásában már inkább szabadidőjármű, mint málhás öszvér a Sorento. Nem úgy ez az extrém gyári átépítés, amely mocsárjáró, homokdűne-faló, siratófal-kaptató szörnyet varázsolt a összkerékhajtású autóból.

Kia Forte Koup Mud Bogger

Ha a Sorento valódi terepjáró, amivel komoly akadályokat küzdhetünk le, a Kia decens kompakt kupéja, ami eddig pályaversenyautóként öregbítette a márka hírnevét maga a megtestesült céltalan hedonizmus. Gigantikus, ballonos kerekeivel, kerékív-szélesítéseivel, bukókeretével és Sparco versenyüléseivel mintha egyenesen a Mad Max világából lépett volna elő. Autókrossz versenygépnek sem rossz egyébként, de mi megtartanánk hobbijárgánynak.

Kia Optima Cabriolet

Európában senkit nem érdekelne egy középkategóriás kabrió, na de ez az USA, ahol egészen más igények, értékek és anyagi keretek érvényesülnek. Az öngyilkos ajtók csodálatosak, a babakék fényezés, a bizsufelnik és a sűrűn szőtt hűtőmaszk ízlés kérdése.

Kommentek

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

Megtalálod a Bentley-t ezen a 60 ezer megapixeles fotón?

A világ egyik legnagyobb fényképét készíttette el a Bentley. A technológia a NASA-tól származik, a téma pedig a világ egyik legdrágább felnőtt játszótere: Dubaj.

Váratlan magyar konkurenst kapott a McDonalds

Különleges töltőállomást mutatott be a MOL, Kelet-Közép-Európában elsőként a drive through szolgáltatást vezetnek be rajta.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

F1: Jövőre eltüntetik a cápauszonyokat

A Forma-1 állandó versenyigazgatója szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség 2018-ra betilthatja az idén visszatért légterelőket. Charlie Whiting a Verstappen-szabályról is beszélt.

Benzinpárán megél az új Suzuki Swift

Nem lesz dízelmotor az új Swiftben, de annyival könnyebb elődjénél, hogy tényleg nagyon keveset fogyaszt. A francia Alpok lábánál vezettük az ötödik generációs Suzuki Swiftet.

Mesterséges nappali fénnyel segítenék a kamionsofőröket

A Daimler azon töri magát, hogyan tudna a természetes fényhez hasonló világítást teremteni a kamionokban. Szerintük a fényszegény fülkék rossz hatással vannak a sofőrök teljesítményére.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.