Megmutatta, a Frankfurti Autószalonon ki is állította az új Megane-t a Renault, ám csak kevés információt árult el róla. Most azonban vége a híréhségnek kedves Renault-fanok, kiszivárgott ugyanis a modell brosúrája. 

Szupertakarékos új Renault Megane 1
Ebből kiderül, hogy három benzin- és négy dízelmotorral indul az új Renault Megane gyártása. Az 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotor 100 és 130 lóerő teljesítménnyel (175, illetve 205 Nm nyomaték) választható. Érdekesség, hogy a szabvány szerinti körön az erősebb modell a takarékosabb 5,3 literes átlagfogyasztásával. A gyengébb modell viszonylag lomha, az erősebb már kellő dinamikát nyújt, 10,6 másodperces sprintidejével és 197 km/órás végsebességével.

Aki sportos variánsra vágyik, annak a GT-variáns való. Ebben szerepel a harmadik benzinmotor, amely 1,6 liter hengerűrtartalmú, turbófeltöltős. Teljesítménye 205 lóerő, maximális nyomatéka 280 Nm, amivel 7,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig 233 km/óra.

A leggyengébb benzineshez hatfokozatú kézi váltó jár, a GT-hez viszont csak hétfokozatú automata van, a 130 lovas 1,2 viszont mindkettővel választható.

Dízelből 1,5 és 1,6 literes motorok lesznek, előbbi 90 és 110, utóbbi 130 és 160 lóerő teljesítménnyel.
A nyomatékaik sorban: 220, 250/260, 320, illetve 360 newtonméter. Nem véletlen a peres változat, a 110 lóerős motor ugyanis manuális és automata sebességváltóval is kérhető. A 90 és 130 lóerős dízelhez csak kézit, a 160 lovashoz csak automatát társítanak.

Minden dízelvariáns takarékosnak ígérkezik, a legspórolósabb azonban a 110 lóerős kézi váltóval, ez ugyanis a szabvány szerint 3,3 liter gázolajjal is megelégszik 100 kilométeren. 

Az új Renault Megane nemzetközi menetpróbája novemberben lesz, ezt követően várhatóan 2016 márciusában indul a hazai forgalmazás.