Bitang Subaru Impreza most, szép a jövőben

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.10.29. 10.35

Két izgalmas Impreza-típust mutatott be a Subaru. Az egyik a mai modellből hoz ki rengeteget, a másik viszont a jövőt jelzi előre.

Örülhetnek a Subaru Impreza japán rajongói, a gyártó egy különleges WRX modellel örvendeztette meg őket. Mindössze 400 darab készül a Subaru WRX STI S207-ből, és csak Japánban árulják majd. Persze egy-két darab így is biztosan eljut majd más országokba.

A Subaru legendás modelljének legújabb variánsa módosított 2,0 literes motort rejt, amely ebben a kivitelben 328 lóerő teljesítményt és 431 Nm nyomatékot nyújt. Vagyis 20 lóerővel és 38 Nm-rel többet, mint a hagyományos STI kivitel. A nagyobb teljesítmény az új turbónak, kipufogónak és a módosított motorvezérlésnek köszönhető.


Nem elégedtek meg a motor átalakításával a tervezők, de erősebb fékrendszerrel (Brembo) és direktebb kormányművel látták el az Imprezát, amely feszesebb hangolású futóművet kapott, mivel a lengéscsillapítókat és rugókat is kicserélték.

Már a 19 colos felnik is sokat fokozzák az Impreza sportosságát, de a látványhoz hozzátesz az új hűtőmaszk, alsó spoiler és hátsó lökhárító is. Belül az új műszerfal, váltógomb és sportülések jelzik az egyediséget.

Míg az S207 a jelenről szól, a Subaru Impreza 5-Door Concept megmutatja, milyen lehet az Impreza néhány év múlva érkező új generációja. Dinamikus és masszív, így jellemzi az új formát a Subaru, mi azt tesszük hozzá, hogy a korábbiakhoz képest élesebb vonalak jellemzik a ferdehátú modellt. A váltás azonban nem drasztikus, hagyományosabb fényszóróval, visszapillantó tükörrel és lökhárítókkal már jövőre a kereskedésekbe kerülhetne a kocsi.


4400 mm hosszú, 1880 mm széles és 1440 mm magas a tanulmányautó, ami azt jelenti, hogy egy VW Golfhoz képest hat centivel hosszabb, nyolc centivel szélesebb, de hat centivel laposabb. Ez pedig fokozza a sportosságot. Különösen jól mutat a szépen ívelő tető.

Nem kell nagy képzelőerő, hogy tudjuk, a Subaru 1,6-os és 2,0 literes benzinmotorjai, illetve 2,0 literes dízelje kerülhet a kocsiba. A hagyományoknak megfelelően a bokszermotorok mellé állandó összkerékhajtás társulhat.

Kommentek

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.