Porsche Macan GTS: Emelt hasú sportautó

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.28. 07.00

Megnövelt teljesítmény, erősebb fékek: a Macan GTS az alapmodell és a Turbo közötti űrt tölti be.

Aki eddig benzinmotoros Porsche Macanban gondolkodott, kétféle modell közül választhatott. A 340 lóerős Macan S és a 400 lovas Macan Turbo között, azonban a gyár szerint betömésre váró rés tátongott eddig, ezért bevezettek egy új, köztes modellt.

A márka többi modelljénél már megismert receptet követve a GTS minimális teljesítménynöveléssel, ellenben alapos áthangolással vált sportosabbá. A hasmagasság 15 mm-rel csökkent, az adaptív futómű feszesebb hangolású, a kipufogórendszer teltebb hangzást kínál.

Mindez bőven feledteti, hogy a motor- és menetteljesítmények alig változtak. A háromliteres, V6-os, biturbó erőforrás 360 lóerős, nyomatéka 500 Nm, ami két tized másodpercet farag le a gyorsulási időből – alapkivitelben 5,2, Sport Chrono csomaggal kerek 5,0 másodpercig tart elérni a 100-as tempót. A végsebesség 256 km/óra, alig több mint a Macan S-é (254 km/óra.)

Ami a látványt illeti, fekete külső részletek (az övvonal felett fényes, alatta matt kivitelben, matt fekete, 20 colos felnik, valamint a sportüléseken és a beltér több pontján megjelenő Alcantara kárpitozás különbözteti meg a GTS modellt a mezei Macanoktól. A felszereltség is gazdagabb: most először jelenik meg a Porsche szabadidőjármű-családjában a PCM infotainment központ, valamint az adaptív LED-es fényszóró is új opció.

Kommentek

  • cuebler

    ejjj, hogy már a gts is turbós… nem is veszek, cs*****k meg…

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz versus autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

Csökkent a forgalom, de alig javult a levegőminőség

Jelentősen csökkent az autóforgalom, de csak kis mértékben javult hétfőn a levegő minősége a fővárosban, a riasztási fokozat fenntartása ezért továbbra is indokolt.

Használt autó: gyógyítás 6000 forintból

Összesen 6000 forintba került, hogy használt autónk tisztesen működő motorja hirtelen megtáltosodjon. A megoldást sokan ismerhetik, a többiek fontolják meg a mi esetünket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.