Hathengeres, 3,5 literes turbómotor, három villanymotor, egy kilencfokozatú, dupla kuplungos sebességváltó, összkerékhajtás: azt eddig is tudtuk, hogy a Honda (egyelőre az amerikai piacon Acura) NSX kategóriájának legkifinomultabb képviselője lesz.

Most viszont fény derült a teljesítményadatokra is, és a japán mérnökök nem okoztak csalódást: a belső égésű motor 507 lóerős, a vele közvetlenül összekapcsolt, hátul hajtó villanymotor 47,5 lóerőt, a két első egyenként 36,5 lóerőt teljesítve igazítja ívre aktív, elektronikus nyomatékvektor-szabályozással az autót. Utóbbiak akár 200 km/óráig képesek besegíteni a 20 colos hátsó kerekeket hajtó komponensnek.

A hibrid hajtás szerves része annak a ‘zéró késlekedés’ koncepciónak, amely az autóvezetés mindhárom alaphelyzetében (gyorsítás, kanyarodás, fékezés) azonnali, közvetlen reakciókat ígér: a villanymotorok turbólyukmentes gyorsítóképességet, az oldalanként szelektív nyomatékleadás révén precíz fordulást, a Brembo fékeket kiegészítő regeneratív rendszer jól adagolható, intenzív lassulást ígér. Mindez nem sokat érne persze az alumínium-acél térvázra és szénszálas padlóra épülő, rendkívül szilárd vázszerkezet, illetve a pontos kormány- és futómű nélkül.

Az így kapott 580 lóerő (igen, nekünk is feltűnt, hogy a gyár a hátsó villanymotor teljesítményét nem adja hozzá az összesítéshez, vélhetően annak tisztán a turbólyuk áthidalásában, illetve az energia-visszanyerésben jut szerep) és 644 Nm mintegy 307 km/óra végsebességre elegendő, gyorsulási adatot ugyanúgy nem adott meg a gyár, mint fogyasztásit.