Gyári Audi szuperkombi 600 lóerő fölötti teljesítménnyel!

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.22. 15.00

Az eddigi 560 helyett mostantól 605 lóerős az Audi legerősebb kombija. Az RS6 Performance csomag extra gyorsítóképességet is hoz.

Audi RS6 Plus – régen így nevezték a felső kategóriás Audi csúcskivitelének csúcskivitelét, a sportosnál is sportosabb nagyautót. A Plus címke nem tűnt el, az S8 friss csúcsverziója épp a nyáron kezdte el használni, az RS6 Avant (és édestestvére, az RS7) azonban mostantól új néven ünnepli extremitását, de a lényeg nem változott: az RS6 Avant Performance még erősebb, még gyorsabb, még vadabb.

Az alap RS6 560 lóerejéhez képest 605-re nőtt a 4.0 V8 turbómotor teljesítménye. A nyomaték alaphelyzetben ugyanúgy 700 Nm, mint eddig, de túltöltéssel 750-re emelhető. Ez két tizedmásodperccel fürgébb gyorsulást jelent: a kombi szürreális 3,7 másodperc alatt éri el a 100 km/órát.

A végsebesség alaphelyzetben 250 km/óra, ám a korlátozás feloldható, mely esetben 280-ra nő a tempó. Még kedvezőbb a helyzet az RS7 Performance esetében: itt 305-re növelhető a csúcs.

Alaphelyzetben a hajtóerő 60 százaléka a hátsó tengelyre jut, a futómű alapkivitelben a feszesebb RS Sport hangolást kapja, az adaptív csillapítás feláras.

A fékek acéltárcsásak, ám opcióként a tömeget csökkentő hullámos peremű kialakítással is kaphatók, illetve persze hogy karbon-kerámia rendszer is rendelhető. A kombi 285/30-as abroncsai helyett az RS7 Performance 275/30 méretű gumikat hord 21 colos kerekein

Az utastérben fekete-kék színvilág, méhsejt-mintázatú kárpitozás (opció), valamint szénszálas betétek fokozzák a hangulatot. A műszerek fehér lapján piros mutató rohangál.

Kommentek

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.