Gyári fotókon a vadonatúj E-osztály. Majdnem…

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.21. 11.00

Álcázás nélkül mutatja meg közelgő újdonságát a Mercedes. Egy baj van csak: minden egyéb is hiányzik a puszta vázról…

Egyre találékonyabbak a gyártók, ha leendő új modelljeik előzetes beharangozásáról van szó. A gyári kémfotók ma már szabványosnak számítanak, és erős a gyanúnk, hogy a Mercedes mostani trükkje után gyártósori felvételekkel is egyre gyakrabban találkozunk majd.

A következő generációs E-osztály a jelenleg C- és S-osztályok stílusát és hangvételét követi majd. Műszaki tartalmában utóbbihoz áll majd közelebb, beleértve a részleges autonómia képességét is, sőt, hosszú tengelytávú változatot is készítenek majd az autóból.

A dupla monitoros műszerfal ismét az S-osztályos rokonságot erősíti. Head-up kijelzőt is adnak az autóhoz, itt éppen azt kalibrálja a derék német mérnökember.

Motorikusan két fontos változásra számítunk: az egyik egy kis turbódízel, várhatóan a C-osztály 1,6-os egysége, míg az E63 AMG szintén a C-Klassétól kapja meg annak négyliteres, nyolchengeres motorját. Ezeknél is izgalmasabb azonban (na jó, az E63 AMG-nél nem) az az akkucsomag, amit az egyik képen épp a csomagtérbe emel be egy robot: ezek szerint már a bevezetéskor elérhető lesz legalább egy hibrid verzió a modellből.

Kommentek

  • Kanyaró Malvin

    Ezek szerint itt is egyrészes lesz a hátsó lámpa. Várom a részleteket, nagyon kíváncsi vagyok az új E-osztályra. Már a modellfrissítés is jót tett éve a 212-esnek.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

F1: Nem mondják el az igazat Schumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

F1: Lassan kiszorítják Bernie Ecclestone-t

A Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a Forma-1 eladására, az amerikai Liberty Media egy újabb lépéssel közelebb került a teljhatalomhoz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.