Tetőtől talpig, azaz a márkajelzéstől a felnikig csupa csillogás, ragyogás a Škoda legújabb tanulmánya, a Superb Black Crystal.

A Tour de France támogatójaként nyáron a Škoda adhatta át az ikonikus kerékpárverseny győzteseinek járó trófeákat. Most az azok elkészítésénél használt technológiát hasznosították: a Stardust (csillagpor) bevonat apró, magas fényű kristályokból áll, amely egyenetlen, éppen ezért rendkívül ragyogó felületet ad.

Az első és hátsó emblémán, valamint a keréktárcsákon kívül a kormánykerék közepét díszítő logó is megkapta a csillagpor-kezelést, ami nem túl praktikus, ám rendkívül látványos dolog.

A cseh Preciosa üvegműves vállalkozással közösen elkészített autó a cég fődizájnere Josef Kaban szerint “olyan, mint egy különleges alkalmakkor viselt ékszer”. Nincs is szándékukban forgalomba bocsátani: az egyetlen példányban elkészített kristály-Škoda a holnap induló prágai dizájn- és divathét egyik látványossága lesz.