Hiába vezette be a harmadik generációt már tavaly, még mindig adósunk az igazán sportos kiadással. Volna hová fejlődnie: az előző széria RS és RS Plus változatai akár 360 lóerővel riogatták a népet, miközben jelenleg a 310 lóerős TTS képviseli a kínálat csúcsát.

Mindez hamarosan megváltozik: ahogy a kémfotókon is látható, már tesztelik a következő TT RS típust. Elárulja masszív első lökhárítója, a belehasított öblös légbeömlőkkel, a tojásdad dupla kipufogó, a belső hűtésű fékek és a festett féknyergek.

A hatalmas hátsó légterelőt nyilvánvaló okokból egyelőre elhagyták, de ne gondoljuk, hogy a TT RS álruhában szeretné kiaknázni az RS3-ból származó, akár 360 lóerős, öthengeres motorja teljesítményét, ami a várakozások szerint akár hármassal kezdődő gyorsulási értéket is hozhat az autónak.

Az értékesítés valamikor jövőre indul, és nem kizárt, hogy egy évvel később visszatér az RS Plus modell is, akár 400 lóerő körüli teljesítménnyel.