BMW M2 vagy M4 – kiderült, melyik gyorsabb a Nürburgringen!

Váratlan, bár kiszámítható fordulat

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.14. 14.15

Épp csak bemutatták, máris nyilvánosságra került a BMW vadonatúj vadócának, az M2-nek a nürburgringi körideje. Szerinted verte az M4-et?

Ha olvastad a reggeli cikkünket, tudod, hogy a BMW ma hajnalban bemutatta legújabb fenegyerekét, az M2-t. Az autó mozgékonyabbnak ígérkezik az M4-nél, ráadásul kézi váltóval is megvásárolható, így úgy tűnhet, a puristák legszebb álmai valósultak meg személyében.

Nézd csak a videót, hogy fickándozik a versenypályán! Hát nem szívmelengető látvány?

Dehogynem. Ne feledjük azonban a sportautók legfontosabb indikátorát, a Nordschleifén mért köridőt: az M2 7 perc 58 másodpercet futott a 20 kilométeres pályán.

Az M4 ideje 7 perc 52 másodperc. Gondoltad volna?

Kommentek

  • Vérmacy

    Ezek szerint ennek sem sikerült az új QV-t legyűrnie…

  • Guevara

    Én gondoltam, mert a BMW nem hiszem hogy úgy hozta volna ki a kisebb, olcsóbb gyengébb modellt hogy az gyorsabb mint a híres M modell (M3) átnevezett verziója.

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.