Elektromos luxusautó, AdBlue dízelek a VW-től

Új szerepben a Phaeton

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.13. 13.00

A Volkswagen már a dízelbotrány utáni életre készül: Phaeton luxusszedánjából villanymotoros verziót készül piacra bocsátani, és beadja a derekát az adalékolt dízeleknek.

A jövőben a hosszú elektromos hatótávolságú konnektoros hibrid modellekre, valamint a sorozatgyártású, egy feltöltéssel akár 300 km megtételére képes elektromos autókra kíván koncentrálni a Volkswagen, idézi a cég mai bejelentését az Automotive News Europe.

Ennek keretében a Phaeton szedán villanymotoros hajtásláncot kap, és a VW környezetbarát közlekedési programjának is zászlóshajója lesz. A részletek még nem ismertek, ám vélhetően szoros hajtásbeli kapcsolat lesz a VW nagyautója és az Audi tervezett elektromos szabadidőjárműve között.

Ehhez kapcsolódó hír, hogy a Volkswagen a lehető legrövidebb időn belül átáll az AdBlue adalék-adagolós dízel technológiára: mint kiderült, alighanem az egész dízelbotrány elkerülhető lett volna, ha ezt az autónként 100 ezer forint értékű beruházást igénylő lépést már évekkel ezelőtt meglépik.

Kommentek

  • Iceman.

    Kemény meló lesz visszanyerni a vásárlók és a befektetők bizalmát ezután a méltatlan húzás után.

    Alighanem a VW kénytelen lesz a környezetbarát technológiák élharcosává válni a következő években, hogy lemossa magáról ezt a rakás kakit.

  • ubermacht

    A vásárlók magasról tesznek a botrányra. Ezt is csak a média próbálja felfújni, mint oly sok mindent.

  • kovikopasz

    Felfújt műbalhé az egész semmi több!

  • péloday

    Made in Germany…..

  • norbi50

    Kovikopasz – a Vw fizeti az ilyen hozzászólást, vagy ennyire sötét vagy, hogy magadtól mondod azt, hogy ez egy felfújt/túllihegett dolog ?! Te már túl sokat szíttál a VW-d nitrogénoxidjából…

  • hova

    Most már nagyon sok ország rendelt el vizsgálatot, betiltotta a forgalmazást, sőt földrészek csukták be a kaput. Tehát nem mondható, hogy műbalhé, mert a Németek bocsánat kérés mellett ismerték be picinyke húzásukat, jönnek a büntik, a vásárlók bizalma is bizony-bizony megingott. Nagyon okos politikával lehet gyorsan kibújni e zsákból, mint látható, nagyon lobogtatni kell a ZÖLD ZÁSZLÓT!!

  • menőmanó

    Gondolom kopasznak egyenes arányosság áll fenn a haj és ész mennyisége között, hogy ilyen kijelentéseket tesz.
    Mintha esztelen kempelent olvasnám.

    Amilyen gerinctelen és köpönyegforgató ez a cég, most ők lesznek a környezetvédelem legnagyobb harcosai.

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.