Íme, a fapados Alfa Romeo Giulia

Már tesztelik a prototípust

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.12. 11.00

A csúcskivitelű Giuliát már bemutatta, ám az alapverzióval mindmáig adósunk az Alfa Romeo. Itt vannak az első képek a szerényebb tömegmodellről.

Miközben nyálunk csorog az 510 lóerős QV csúcsmodellre, nyilvánvaló, hogy sem az eladásokat, sem a Giulia tényleges piaci és használati értékét nem az, hanem a szerényebb kivitelű, gyengébben motorizált modellek fogják meghatározni.

Reményeink szerint jövő márciusban már bemutatkozhatnak a mezei Giuliák, ám addig is érjük be ezzel a kémvideóval, amely stratégiai pontokon elhelyezett álcafóliába burkolva mutatja az autót. A borítás nyilván kevésbé plasztikusan megformált karosszériaidomokat takar, de ezek nélkül is felismerhető az alapverzió kisebb kerekeiről, soványabb lökhárítóiról, fekete ajtókilincseiről.

A videón dízelmotorral suhan a Giulia: a hang alapján ez a 2,2-es négyhengeres lehet; a másik opció a várakozások szerint egy 3.0 V6 lesz. A benzineseket egy kétliteres turbómotor képviseli majd.

Kommentek

  • subtotal

    Az orrában van egy kis jó értelemben vett 5er (F10)…jó lesz ez, alig várom a kombit.

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.