BMW, amely Ferrarival packázik

Olyan erős, mint egy F12berlinetta

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.12. 14.00

A G-Power szokása szerint véres kézzel nyúlt a BMW M6 kabrióhoz, és közel 200 extra lóerőt csikartak ki a nyolchengeres blokkból.


Noha az M5 nemrég feljavított, 600 lóerős motorját még nem kapta meg, a BMW M6 a maga 560 lóerős teljesítményével sem tekinthető puhánynak. A G-Power mégsem volt elégedett a motor képességeivel, ezért kezelésükbe vették. Az egyedi programozású motorvezérléssel máris 700 lóerőre ugrott a teljesítmény, valamint további 40-et nyer az ember, ha megvásárolja a katalizátor nélküli, titán kipufogórendszert.

A 740 lóerő a Ferrari F12berlinetta (741 LE) közvetlen vetélytársává teszi a 6-os kabriót, miközben a nyomaték az olasz csődör 690 Nm-e (és az eredeti 680) helyett brutális 975 Nm.

Ezzel a tengernyi erővel nem csoda, hogy az autó 10,7 másodperc alatt karcolja a 200 km/órát, végsebessége pedig a korlátozás kiiktatásával meghaladja a 300 km/órát.

Mindez persze pipafüst a G-Power számára, hiszen építettek ők már 1000 lóerőnél is erősebb M6-ost. Csakhogy az úgy nézett ki, mint amibe tömény metamfetamint kell tankolni, ez az átépítés viszont decens és visszafogott, majdhogynem elegáns. Árulkodó jelnek csupán a 21 colos, kovácsolt keréktárcsák tekinthetők, amelyek nemcsak jól néznek ki, de a repülőgépiparból kölcsönzött alumíniumötvözetnek köszönhetően extrém könnyűek is.

Kommentek

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

A legkomolyabb játék, amit idén látsz

A Toyota Hilux tavaly történelmi eredményt ért el: Ausztrália legnagyobb számban eladott gépkocsijaként zárta az évet.  Ennek örömére készült el az életnagyságú gyerekjáték.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok. Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondái a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

Jól rejti árát az óriás-Toyota

Rangrejtve járni nincs jobb egy valójában sokba kerülő, de árát ügyesen palástoló kisbusznál. A Toyota Proace az igényes Verso-kivitelben járt nálunk, tesztünkön hibái is kiderültek.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.