Noha az M5 nemrég feljavított, 600 lóerős motorját még nem kapta meg, a BMW M6 a maga 560 lóerős teljesítményével sem tekinthető puhánynak. A G-Power mégsem volt elégedett a motor képességeivel, ezért kezelésükbe vették. Az egyedi programozású motorvezérléssel máris 700 lóerőre ugrott a teljesítmény, valamint további 40-et nyer az ember, ha megvásárolja a katalizátor nélküli, titán kipufogórendszert.

A 740 lóerő a Ferrari F12berlinetta (741 LE) közvetlen vetélytársává teszi a 6-os kabriót, miközben a nyomaték az olasz csődör 690 Nm-e (és az eredeti 680) helyett brutális 975 Nm.

Ezzel a tengernyi erővel nem csoda, hogy az autó 10,7 másodperc alatt karcolja a 200 km/órát, végsebessége pedig a korlátozás kiiktatásával meghaladja a 300 km/órát.

Mindez persze pipafüst a G-Power számára, hiszen építettek ők már 1000 lóerőnél is erősebb M6-ost. Csakhogy az úgy nézett ki, mint amibe tömény metamfetamint kell tankolni, ez az átépítés viszont decens és visszafogott, majdhogynem elegáns. Árulkodó jelnek csupán a 21 colos, kovácsolt keréktárcsák tekinthetők, amelyek nemcsak jól néznek ki, de a repülőgépiparból kölcsönzött alumíniumötvözetnek köszönhetően extrém könnyűek is.