BMW, amely Ferrarival packázik

Olyan erős, mint egy F12berlinetta

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.12. 14.00

A G-Power szokása szerint véres kézzel nyúlt a BMW M6 kabrióhoz, és közel 200 extra lóerőt csikartak ki a nyolchengeres blokkból.


Noha az M5 nemrég feljavított, 600 lóerős motorját még nem kapta meg, a BMW M6 a maga 560 lóerős teljesítményével sem tekinthető puhánynak. A G-Power mégsem volt elégedett a motor képességeivel, ezért kezelésükbe vették. Az egyedi programozású motorvezérléssel máris 700 lóerőre ugrott a teljesítmény, valamint további 40-et nyer az ember, ha megvásárolja a katalizátor nélküli, titán kipufogórendszert.

A 740 lóerő a Ferrari F12berlinetta (741 LE) közvetlen vetélytársává teszi a 6-os kabriót, miközben a nyomaték az olasz csődör 690 Nm-e (és az eredeti 680) helyett brutális 975 Nm.

Ezzel a tengernyi erővel nem csoda, hogy az autó 10,7 másodperc alatt karcolja a 200 km/órát, végsebessége pedig a korlátozás kiiktatásával meghaladja a 300 km/órát.

Mindez persze pipafüst a G-Power számára, hiszen építettek ők már 1000 lóerőnél is erősebb M6-ost. Csakhogy az úgy nézett ki, mint amibe tömény metamfetamint kell tankolni, ez az átépítés viszont decens és visszafogott, majdhogynem elegáns. Árulkodó jelnek csupán a 21 colos, kovácsolt keréktárcsák tekinthetők, amelyek nemcsak jól néznek ki, de a repülőgépiparból kölcsönzött alumíniumötvözetnek köszönhetően extrém könnyűek is.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.