A kupé és a kabrió után a Porsche 911 kivehető keménytetős változatát is elérte a modellfrissítés. Az optikai módosítások visszafogottak: az összkerekes kiadásoknál háromdimenziós fénysáv köti össze a szintén átrajzolt hátsó lámpatesteket, elöl négy kerek elemből álló nappali világítást találunk, amelyekre hátul négydiódás féklámpa rímel, a motorház rácsozata pedig hosszanti irányba váltott.

A Targa 4 targaságát meghatározó stíluselemek – a vaskos B-oszlop, a hátsó buborék-szélvédő, és a kiemelhető tető – megmaradt, a tető továbbra is gombnyomásra mozdul, és a hátsó ülések mögött bújik meg.

A Targa 4 ugyanazt a háromliteres turbómotort kapta meg, mint a kupé és a vele fillérre azonos áron kínált kabrió: az alapmotor 370 LE/450 Nm paramétereit a Targa S 50 lóerővel és ugyanennyi newtonméterrel szárnyalja túl, az S kiadás járulékos előnye az aktív hátsókerék-kormányzás, míg a 10 mm-rel eleve alacsonyabb, adaptív futómű mindkét verzióhoz elérhető.

A fedélzetén kézírás-felismerő navigációs rendszer, okostelefon-integráció, valamint onboard wifi várja az utasokat.