Összkerékhajtású, középmotoros szupersportkocsin dolgozik a Lexus és a BMW, derül ki brit forrásokból. A két márka 2020 körül készül piacra bocsátani a közös fejlesztés eredményét, amely  a Lexus esetében az LFA utódjaként léphet színre.

A már életében legendává vált sportautó 4.8 V10-es szívómotorja azonban már nem felel meg a követelményeknek, helyette a Toyota TS040 versenyautó (képeinken) szelídített hajtásláncát építhetik be a kocsiba: a 3,7 literes V8-as blokk munkáját villanymotorok segítik. A versenyautó 1000 lóerős teljesítménye helyett a tervezők alighanem beérik 800 lóerővel, a technológia ennek ellenére elég drága és exkluzív lesz ahhoz, hogy erősen korlátozott példányszámú, manufakturális gyártást feltételezzen.

Ami a BMW saját fejlesztését illeti, kevesebb részlet áll rendelkezésre, ám valószínűsíthető, hogy egy soros hathengeres M-blokkot építenek be, a Toyota hibrid komponenseivel megtámogatva.

A két autó megjelenésében teljesen eltér majd, ám közös lesz az alumínium térváz és a szénszálas utascella. A hajtás konfigurációja is megegyezik majd: az első kerekeket a villanymotor forgatja, míg a hátsó tengelyt kizárólag a belső égésű motor hajtja.