Heten férnek az új városi Suzukiba

Suzuki Air Triser

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.10.01. 08.00

Mindössze 4,2 méteres hét darab ülést kínál fel a Suzuki Air Triser tanulmány. Ennél cifrábbakat is tud azonban.

A japánok csodákra képesek, ha térkihasználásról van szó. Könnyű nekik persze, átlagos termetük kisebb, mint az európaiaké, így ha ők építenek egy 4200 mm hosszú, hétszemélyes buszt, biztosak lehetünk benne, hogy abban nem fog elférni egy skandináv kézilabdacsapat. (Talán egy női. Mondjuk a norvégok strandkézi-válogatottja, akiket a magyar lányok idén nyáron ismét legyőztek az Eb-n, de nézzétek, azért nem tűnnek nagyon szomorúnak.)

Heten férnek az új városi Suzukiba 1

Na de vissza a Suzukihoz. A tervezők az apró járgány minden köbcentiméterét hasznosították, amiben sokat segített a hatalmas, 1815 mm-es magasság, hiszen így függőlegesen ülhetnek az utasok.

Az ülések átrendezhetősége példás, különösen tetszik az U alakú körkanapés elrendezés, igaz, ez menet közben kevéssé praktikus. A beszállást kettős tolóajtó segíti, a kilátást pedig a vékony tetőoszlopok.

Heten férnek az új városi Suzukiba 2

A beszállóoldallal szemközti oldalfalon hatalmas érintőképernyő húzódik a tetőig, így a szórakozásra sem lesz gondja az utasoknak. Csak elférjenek.

A Suzuki Air Triser egyébként egy 1,4 literes benzinmotorból, egy villanymotorból és egy ötös automata váltóból álló hibrid hajtást kapott, további részletek nem ismertek.

Kommentek

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.